Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Kim_S schreef:Hier moet ik even over nadenken... ???
Misschien wil er nog iemand een waterblazer of zo?![]()
koekje schreef: Ik vind dat Kim weer ontopic moet doen en een foto plaatsen. 1 kan best.Ja Kim, doe ook eens wat!
Kim_S schreef: Zoooo blij dat ik er weer ben!!!
Misschien wil er nog iemand een waterblazer of zo?![]()
eelke schreef: Hier moet ik even over nadenken... ???ja ik ook, was daar een rel over?
Mieke L. schreef: ja ik ook, was daar een rel over?Nee, maar die wil ik wel starten hoor.
-Saskia- schreef:wat denk je slecht over mij. Staat hier gewoon met strikje om de slang te wachten tot je me wél wilt zien.
![]()
Mieke L. schreef: ja ik ook, was daar een rel over?Nu wel
-Saskia- schreef:Rijdt ze wel ff naar Zweden, maar niet ff naar jou om die waterblazer te halen?wat denk je slecht over mij. Staat hier gewoon met strikje om de slang te wachten tot je me wél wilt zien.
![]()
-Saskia- schreef: Nee, maar die wil ik wel starten hoor.Its on!![]()
Kim_S schreef: Nou, vooruit, een fotootje dan:Pfff, als ik hier naar de Schladitzer Bucht rij, heb ik ook zulleke uitzichtuh. Doe 's iets typisch Zweeds? De parkeerplaats van de Ikea of zo?
![]()
Anne in Duitsland schreef: Pfff, als ik hier naar de Schladitzer Bucht rij, heb ik ook zulleke uitzichtuh. Doe 's iets typisch Zweeds? De parkeerplaats van de Ikea of zo?
Kimmekind, wij zien ons morgen! Zal wel uurtje of vijf worden (des namiddags), dus ga gerust gebak halen van tevoren!![]()
Kim_S schreef:Sims je me je adres nog even? Anders wordt het vijf uur 's ochtends. De volgende dag.![]()
![]()
Ik zal de feestverlichting aandoen
Keus uit roze, groen of blauw
Footootjes komen morgen. Heus.![]()