Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
koekje schreef: Ik vind dat Kim weer ontopic moet doen en een foto plaatsen. 1 kan best.
Ja Kim, doe ook eens wat!
Door -Saskia-
Kim_S schreef: Zoooo blij dat ik er weer ben!!!  :D

Misschien wil er nog iemand een waterblazer of zo?  :biggrin2:
:'( wat denk je slecht over mij. Staat hier gewoon met strikje om de slang te wachten tot je me wél wilt zien.

:biggrin2:
Door Kim_S
-Saskia- schreef: :'( wat denk je slecht over mij. Staat hier gewoon met strikje om de slang te wachten tot je me wél wilt zien.

:biggrin2: :-*
Mieke L. schreef: ja ik ook, was daar een rel over?
Nu wel  :P
Door eelke
-Saskia- schreef: :'( wat denk je slecht over mij. Staat hier gewoon met strikje om de slang te wachten tot je me wél wilt zien.

Rijdt ze wel ff naar Zweden, maar niet ff naar jou om die waterblazer te halen?  :o
-Saskia- schreef: Nee, maar die wil ik wel starten hoor.  :biggrin2:
Its on!
Door Anne in Zweden
Kim_S schreef: Nou, vooruit, een fotootje dan:

Afbeelding
Pfff, als ik hier naar de Schladitzer Bucht rij, heb ik ook zulleke uitzichtuh. Doe 's iets typisch Zweeds? De parkeerplaats van de Ikea of zo? :D

Kimmekind, wij zien ons morgen! Zal wel uurtje of vijf worden (des namiddags), dus ga gerust gebak halen van tevoren! :biggrin2:
Door Kim_S
Anne in Duitsland schreef: Pfff, als ik hier naar de Schladitzer Bucht rij, heb ik ook zulleke uitzichtuh. Doe 's iets typisch Zweeds? De parkeerplaats van de Ikea of zo? :D

Kimmekind, wij zien ons morgen! Zal wel uurtje of vijf worden (des namiddags), dus ga gerust gebak halen van tevoren! :biggrin2:
:-* :-* :-*
Ik zal de feestverlichting aandoen  :biggrin2:
Keus uit roze, groen of blauw  :P

Footootjes komen morgen. Heus.  :)
Door Anne in Zweden
Kim_S schreef: :-* :-* :-*
Ik zal de feestverlichting aandoen  :biggrin2:
Keus uit roze, groen of blauw  :P

Footootjes komen morgen. Heus.  :)
Sims je me je adres nog even? Anders wordt het vijf uur 's ochtends. De volgende dag. :-[
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door