Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Lil schreef: Een vraag die ik me dus ook stelde. Ik kan wel zeggen dat water uit de brittakan heel anders smaakt dan rechtstreeks uit de kraan.Echt of is dat omdat je denkt dat het anders moet smaken omdat er iets uitgehaald zou zijn..misschien voegt die filter wel iets toe waardoor de smaak veranderd.
TMG1961 schreef: Echt of is dat omdat je denkt dat het anders moet smaken omdat er iets uitgehaald zou zijn..misschien voegt die filter wel iets toe waardoor de smaak veranderd.Nee heel echt! Heb een aangeschaft omdat ik iemand vroeg hoe kan het dat jou water beter smaakt. Ik wist niet dat het gefilterd werd. Het is koolstof, dat zal niets toevoegen ;) Het water dat gefilterd is smaakt in mijn beleving minder metalig.
Irta schreef:Dat denk ik ook, maar tot de tijd dat ik mijn Earthship heb gebouwd zal ik toch een alternatief willen vinden
Verder denk ik persoonlijk dat water zuiveren dmv een heel ecosysteem (planten en bodem) het schoonste is. Kwam daar vandaag toevallig nog wat over tegen op fb, maar dat gaat wel wat verder dan je kraanwater filterenDesalniettemin vind je het miss wel interessant http://www.hln.be/regio/nieuws-uit-sche ... -a1988506/
Succes met beslissen!
Irish schreef: ik heb een tijd een brita filter geprobeerd, maar vond het een onding.Mega onding !!!
Heb er nog eentje met drie filters in de kast staan, werkloos te zijn... als ik daar iemand blij mee kan maken ???
Lil schreef: Mega onding !!!ik heb een wml
Hier wordt het denk ik weer bar le duc. Denk dat zo iets een gemakkelijk en goedkoop alternatief is.