las een tip, op een ander forum
de onderkant van de koekepan, bah, krijg het niet schoon
staat vandaag dus op het programma, zeer benieuwd.
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Inge en Bono schreef: Jaaaaaaa, een Dasty topic!![]()
![]()
Lizzy schreef: Maar voor je hond is het niet schadelijk hoorDasty niet?![]()
inge58 schreef: Ik heb hier een grote hor voor het keukenraam. Die is vet en stoffig en dient dus gereinigd te worden.Het nadeel vind ik dat het water met Dasty je tuin in loopt. Ik denk dat overal waar dit terecht komt dier en plant het loodje legt.... Ik zou eerder een goede spons nemen, Dasty erop en hor mee in sponzen.
Mijn idee is; ik haal hem uit het kozijn ,leg hem in de tuin,spray hem flink in met Dasty ontvetter en spoel hem dan af met de tuinslang.
Zou dat werken of ben ik dan mijn hele hor kwijt?
Lizzy schreef: Tijdens de verhuizing kreeg ik zo'n fles van mijn vriendin. Wist ik veel, ik spoot het op een deur, pakte een doekje om het af te nemen, weg verf![]()
Lizzy schreef: Ik weet niet.... Ik geloof dat ik de Sodasan zou proberenIk zou voor bleek gaan![]()
Lizzy schreef: Het nadeel vind ik dat het water met Dasty je tuin in loopt. Ik denk dat overal waar dit terecht komt dier en plant het loodje legt.... Ik zou eerder een goede spons nemen, Dasty erop en hor mee in sponzen.Ik zou voor ik aan de badkamer begon de hor in de douche zetten, water gaat zo in de riool. je kan dan ook warm spoelen.
Martine-Tom schreef: Ik zou voor bleek gaanBedankt een radiator moet ook nog gedaan worden..Nee hoor, kan echt geen kwaad, echt niet!
Mijn verwarmingen zagen er niet uit en wilde ze schilderen maar was er te lui voor, met Dasty schoon gemaakt...leek een briljant plan...toen kon ik ze dus echt schilderen![]()
![]()
inni schreef: Ik zou voor ik aan de badkamer begon de hor in de douche zetten, water gaat zo in de riool. je kan dan ook warm spoelen.geniaal idee! Vanmiddag maar ff langs de wibra.