Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

inge58 schreef: Ik heb hier een grote hor voor het keukenraam. Die is vet en stoffig en dient dus gereinigd te worden.
Mijn idee is; ik haal hem uit het kozijn ,leg hem in de tuin,spray hem flink in met Dasty ontvetter en spoel hem dan af met de tuinslang.
Zou dat werken of ben ik dan mijn hele hor kwijt?
Het nadeel vind ik dat het water met Dasty je tuin in loopt. Ik denk dat overal waar dit terecht komt dier en plant het loodje legt.... Ik zou eerder een goede spons nemen, Dasty erop en hor mee in sponzen.
Lizzy schreef: Tijdens de verhuizing kreeg ik zo'n fles van mijn vriendin. Wist ik veel, ik spoot het op een deur, pakte een doekje om het af te nemen, weg verf :biggrin2:
;) :D  Ik denk dat ik straks even langs de Wibra ga.....ik moet nog enkele deuren herschilderen en zie zo op tegen het schuren van al die randjes (oude deuren met paneeltjes en een ovaal raampje).  :biggrin2:
Lizzy schreef: Het nadeel vind ik dat het water met Dasty je tuin in loopt. Ik denk dat overal waar dit terecht komt dier en plant het loodje legt.... Ik zou eerder een goede spons nemen, Dasty erop en hor mee in sponzen.
Ik zou voor ik aan de badkamer begon de hor in de douche zetten, water gaat zo in de riool. je kan dan ook warm spoelen.
inni schreef: Ik zou voor ik aan de badkamer begon de hor in de douche zetten, water gaat zo in de riool. je kan dan ook warm spoelen.
geniaal idee! Vanmiddag maar ff langs de wibra.
En als het dan toch over poetsen gaat; waar mee gaan jullie de badkamer tegels te lijf? De laatste keer dat ik de met badkamerreiniger deed leek ik de voegen mee weg te poetsen  :-X
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door