Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Mowgli
#2968750
coby.p schreef: ook opgeslagen, thanks.
Graag gedaan. En het smaakt net als bij een Indiaas restaurant. Je kunt er ook nog lamsvlees doorheen doen als je niet vegetarisch wilt eten...
Door - pien -
#2968923
koekje schreef: Niet eens een spekkoek erbij?!  :o  :biggrin2:

Serieus ook leuk erbij: mais(pannen)koekjes. Ook makkelijk te maken en niet te duur.
Jaaa, perkedel djagung!

Gister hadden we pasta met andijviesaus, met crème fraîche en zongedroogde tomaten. Het was beter te knagen dan ik van te voren dacht, de tomaten waren niet overheersend gelukkig...de structuur van de 'gesmolten' andijvie was een beetje vreemd erbij  ::), denk dat het met spinazie of broccoli lekkerder is  :D
Door Mowgli
#2968964
Hier een kleikje van gisteren. Mijn Schatzi kwam gisteravond erg laat thuis en heeft wat geproefd, en stelde zelf voor om vandaag de curry te eten. Hij doet er dan gewoon sojasaus overheen :p
#2969010
Ik ben zelf  ;D Portugees platbrood aan het maken.
Sas heeft gekeken  :biggrin2:
Okay ik ook terwijl het werd voorgedaan  ;D
En wat we verder gaan eten weet ik nog niet.
Wel lekkere olijven en tremosos  :D
Als wij niet naar Portugal gaan dan halen we het gewoon naar hier  :D
Gebruikersavatar
Door Kaela
#2969066
We eten vooral laat. Heb nu al honger, maar het duurt nog wel even voor we gaan eten. En gelukkig/verdorrie *doorhalen wat niet van toepassing is* hebben we niets te snaaien in huis.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door