Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Neally
rosmin schreef: rondje warme stad voor boodschappen
en daarna ritje dokterspost
met een flink ontstoken dazenbeet
2 weken geleden gestoken en infectie breidde zich vannacht supersnel uit naar flink ontstoken plek van 20 cm- 20
nu alsnog kuur AB , nadat ik gister al door eigen HA was gezien :-X
Nou wat een rukbeesten zijn dat. Sinds kort staan er bij 'onze' tuin paarden. Hartstikke leuk. Mooi, lief. Waanzinnig om ze in een groep in galop door
het veld te zien rennen.
Alleen hebben ze dazen meegenomen. Steekvliegen, hartstikke agressief. Ik had in korte tijd vijftien beten. Gelukkig niks ontstoken.
Nu twee weken terug. Je kunt alle 'mooie' plekken nog zien op mijn benen.

On topic: Thomas (mijn lieve kater) blijkt sinds kort een suikerspinner te zijn. Vanmorgen al weer vroeg op. Bloed prikken, waardes meten.
Insuline spuiten.
Nadia schreef: Heb wat gemist?? Wat is er aan de hand?
Liz kon niet meer plassen, op een gegeven moment zelfs even helemaal niks meer. Urine komt er wel uit, als ze op haar zij ligt, stroomt ze letterlijk leeg. In Wageningen weten ze het niet, in Den Hoek weten ze het niet. Liz haar oom heeft 't en is opgegeven. Er zijn aanwijzingen dat er iets vreselijk fout zit ergens in deze lijn, maar wat waar hoe....  :'( We zijn enorm aan het uitdokteren en proberen van alles in te zetten, probleem is dat dit iets unieks is, dus wat móét je inzetten....

miik schreef: Super zeg !!! Hopen dat het nu steeds ietsje beter gaat !!!
Ja.... och het moet gewoon. Ze is zó lief
Vandaag het verjaardagsfeestje van mijn oudste nichtje die alweer 14 geworden is. Het mooiste cadeau is natuurlijk de geboorte van haar broertje Tristan, maar ik denk dat ze mijn cadeau ook wel kan waarderen.
Ook moet er nog een beetje gepoetst worden vandaag.
Door rosmin
jeetje wat een nare toestand met Liz, ik wist niet dat dit bestond, het niet meer kunnen plassen o pdeze manier.Ik kan me voorstellen dat je erg blij was dat ze "gewoon" plaste, hoop dat dit door gaat zetten  :-*

@Ruisje
veel sterkte
@Naomi
20 jaar is niet niks, maar uit je laatste zin,
...nu verder met mijn meisje, het gaat lukken.... spreekt veel kracht.
Gaat vast goed komen samen

De infectie na de dazenbeet is erger dan ik dacht, mijn hele onderbeen is rood, gezwollen en pijnlijk; hoop dat de AB snel gaat werken, gisteravond hele avond met natte doeken in de weer geweest om te koelen
Rotbeesten >:(
Door Kaela
Training was weer super leuk. Eerste ronde ging fan-tas-tisch. Daarna mocht de enige andere lessen, een teefje. Tweede ronde ging dra-ma-tisch. Niet alleen neus in het gras, maar toen ik hem aan zijn halsband meenam tilde ik hem zowat met 4 poten van de grond zo stijf hield hij zich. Toen maar de hoopers op een "schoon" stuk veld gezet en dat ging stukken beter. Derde ronde weer op het schone stuk en ondanks 4 vreemde mensen die aan het hek gingen staan, nog best heel netjes gedaan.

Daarna nog even uitgewaaid langs het verlaten doodlopende weggetje vlakbij de hondenschool en nu is er iemand moe. Heerlijk!
Door cj
rosmin schreef: jeetje wat een nare toestand met Liz, ik wist niet dat dit bestond, het niet meer kunnen plassen o pdeze manier.Ik kan me voorstellen dat je erg blij was dat ze "gewoon" plaste, hoop dat dit door gaat zetten  :-*

@Ruisje
veel sterkte
@Naomi
20 jaar is niet niks, maar uit je laatste zin,
...nu verder met mijn meisje, het gaat lukken.... spreekt veel kracht.
Gaat vast goed komen samen

De infectie na de dazenbeet is erger dan ik dacht, mijn hele onderbeen is rood, gezwollen en pijnlijk; hoop dat de AB snel gaat werken, gisteravond hele avond met natte doeken in de weer geweest om te koelen
Rotbeesten >:(
Helaas weet ik er alles van. We waren een paar weken geleden in Frankrijk en ben toen ook gestoken. Mega abces in mijn enkel en na 5 dagen maar naar de huisarts gegaan. Een enorme cocktail van antibiotica gekregen, gecombineerd met Prednison en een corticosteroidencreme. Daarna alleen maar op " de poT" gezeten, helaas.
Sterkte!
Wij zaten in een tekengebied en ze wilde geen risico nemen. Ik ook niet, maar de vakantie was daardoor wat minder, ook omdat de auto nu een poffertjesplaat is door de hagel....
Saskia
Door Kaela
Heb ik gedaan, maar dat is of voor deze week, of voor zuid-limburg. Ik schrik gewoon een beetje van de prijzen. Normaal gesproken blijf ik bij mijn ouders slapen, maar ik heb Oscar mee, dus dan kan dat niet. Daarom dacht ik ook aan een B&B, maar jeeeeezzzz wat een prijzen.
Door pallas
Kaela schreef: Heb ik gedaan, maar dat is of voor deze week, of voor zuid-limburg. Ik schrik gewoon een beetje van de prijzen. Normaal gesproken blijf ik bij mijn ouders slapen, maar ik heb Oscar mee, dus dan kan dat niet. Daarom dacht ik ook aan een B&B, maar jeeeeezzzz wat een prijzen.
trekkers hut bij een camping nemen? Is meestal nog de goedkoopste oplossing en ook fijn voor de hond.
Door Kaela
pallas schreef: trekkers hut bij een camping nemen? Is meestal nog de goedkoopste oplossing en ook fijn voor de hond.
Ik heb er twee gevonden die redelijk in de buurt zijn, aardig betaalbaar (eentje was alsnog 80 euro  :o) en waar de hond mee mag. Maar even over nadenken en dan horen of ze nog beschikbaar zijn.

Zijn wel heel leuk, die stoere hutten!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door