Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door nova
Hier stond kipkarkas, eendenbillen, hertenvlees en groentemix op t menu vandaag. Morgen  zijn het zalmkop voor Diva , zalmkarkas voor pupsel, konijnkop voor Senta, paardenvlees en groentemix met geitenyoghurt erover
Door Ruisje
De honden hadden vandaag een harinkie en zelfgemalen mix (fazant, gans, rund, guanaco). Morgen zelfde mix met groenten. Vanaf zaterdag beginnen de 5 barfdagen weer. ;)

Katten hadden sprot (geen enge visjes meer gevonden ;) ) met zelfgemalen mix, waarvan ik niet uit m'n hoofd weet wat er in zit. Ik maak elke 3 weken en wissel de diersoorten af - 6 per mix. Voor de katten die nog kunnen knagen begint zaterdag de barf 3-daagse. ;)
Extreme schreef: Waarom krijgen jullie honden dit, en dan bedoel ik mn de kurkuma en zwarte peper?

Hier in Ermelo een ander merk KVV ontdekt, smaakt m'n oudje best, PETT kalkoen, morgen ontdekken hoe z'n drollen zijn  :biggrin2:
Curcuma + olie + zwarte peper alleen voor Yuma, en dit geef ik omdat zij weer licht begon te manken...ik wil niet te vroeg juichen, maar zij mankt niet meer :)

Zwarte peper en olie worden toegevoegd voor een betere opname van de curcuma.

Oh en vandaag hadden zij ieder een stukje rundernier van Jurgen plus groenten/kruiden, klein beetje karnemelk, curcuma, kokosolie, zwarte peper en een ei.
Laatst gewijzigd door Annemarie Rijnveld op do 31 jul 2014, 23:25, 1 keer totaal gewijzigd.
-Saskia- schreef: Vandaag kalkoen, rundvlees en een 2 kipkarkasjes,
Morgen lamsvlees (sorry Wodka, het hadden de kippenmaagjes moeten zijn, foutje.) en de andere kipkarkasjes.
Toch ook de zakjes stickeren....
Door Lil
Oooo durf ik dat te zeggen? Onverwacht onderweg en had dus niets voor ze. Werd dus wat ik vond gekookte bloemkool, paar gekookte aardappels en later een appeltje en op de terugweg paar kipnuggets. Morgenvroeg maar weer gezond.
Door -Saskia-
MarijeEnBoomer schreef: Toch ook de zakjes stickeren....
::) En ook morgen geen kippenmaagjes...

Wodka wil graag een klacht indienen. Te laat en niet het bestelde te eten gekregen vandaag. Bel 144.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door