Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Buran en Co
Extreme schreef: Ja als ze jong zijn, zeggen we hij is 2 jaar, 3 1/2, zodra ze  "oud" zijn zeggen we, hij is 13 jaar en 3 maanden, 15 jaar, 7 maanden en 10 dagen, in die periode komt er ook een tijd waarin je niet meer denkt hij leeft nog zeker wel 1...2.....5..... jaar, maar ga je de dagen tellen, je leeft per dag, hoopt op " glorie"  momentjes en daar geniet je van, misschien wel dubbel want je weet ook dat dit misschien zijn laatste " glorie" moment kan zijn.
Je hoopt dat morgen weer zo'n momentje kan geven, maar je weet ook dat morgen misschien de laatste dag is dat hij bij je kan zijn.
Ook hier een hond en kat in reserve tijd zoals mijn dierenarts het zegt, ja ze zijn oud, kwakkelig, maar hebben nog lol, en doen het op hun manier goed, vandaag is vandaag en daar genieten we van, ook wij weten dat er een morgen komt die heel donker kan zijn omdat dan de knoop door gehakt(moet) worden.
Voor jou ook, geniet van zijn glorie momenten, ik wens dat er nog meerdere dagen geregen mag worden aan zijn levensketting, geniet van het nu, morgen komt sneller dan je denkt  :-*
Mooi geschreven  :-*  Jullie ook genieten van jullie oudjes en dat hun ketting ook nog maar een stuk langer mag worden.

Go Ike!  :-*
Door Ike
Extreme schreef: Ja als ze jong zijn, zeggen we hij is 2 jaar, 3 1/2, zodra ze  "oud" zijn zeggen we, hij is 13 jaar en 3 maanden, 15 jaar, 7 maanden en 10 dagen, in die periode komt er ook een tijd waarin je niet meer denkt hij leeft nog zeker wel 1...2.....5..... jaar, maar ga je de dagen tellen, je leeft per dag, hoopt op " glorie"  momentjes en daar geniet je van, misschien wel dubbel want je weet ook dat dit misschien zijn laatste " glorie" moment kan zijn.
Je hoopt dat morgen weer zo'n momentje kan geven, maar je weet ook dat morgen misschien de laatste dag is dat hij bij je kan zijn.
Ook hier een hond en kat in reserve tijd zoals mijn dierenarts het zegt, ja ze zijn oud, kwakkelig, maar hebben nog lol, en doen het op hun manier goed, vandaag is vandaag en daar genieten we van, ook wij weten dat er een morgen komt die heel donker kan zijn omdat dan de knoop door gehakt(moet) worden.
Voor jou ook, geniet van zijn glorie momenten, ik wens dat er nog meerdere dagen geregen mag worden aan zijn levensketting, geniet van het nu, morgen komt sneller dan je denkt  :-*

Ben net thuis van m'n werk, is wel even n goeie afleiding in deze heftige tijd,
dus n beetje late reactie  ;)
Wat heb je dat mooi verwoord  en het is zo waar  :'( :-*
Ook voor jou heel veel sterkte met de "oudjes"  :-*
We gaan zeker genieten van de kleine mooie momenten, pakken elke dag die ons gegeven is
en hopen dat er nog een beetje tijd gegund is samen.
Lief jullie reacties, het is zo fijn als je het met meerdere mensen kan delen!  :-*
Door de Meiden
Het is zo moeilijk om de beslissing te nemen,het gaat/komt altijd anders als dat je denkt hoe het zal gaan,je verleg je grenzen een aantal keer, maar opeens gaat de knop om..... dan komt er een soort "drang"in je op, nu moet ik gaan handelen, ondanks het verdriet, het verscheurende gevoel enz.... het moet gebeuren, het is goed zo....
En dat gevoel krijg je ook.....
Veel sterkte de komende tijd....
Door coby.p
els, geniet inderdaad van iedere dag,
elke dag met ike is een feestje,
het is verdomd moeilijk, weten velen van ons.
veel sterkte meis, ach, die oudjes toch.
Door Binkebobbel
Heel veel sterkte.
Sinds een paar uur weet ik ook wat het is om je zorgen te maken om
je oudje. Twee epileptische aanvallen binnen 3 uur, ik zit te wachten tot ik de da
kan bellen.
11 jarige Bucka mankeerde nooit wat tot afgelopen nacht. Ga ervanuit dat het
slecht nieuws is :'(
Door Borke
Binkebobbel schreef: Heel veel sterkte.
je oudje. Twee epileptische aanvallen binnen 3 uur, ik zit te wachten tot ik de da
kan bellen.
Oh wat naar en wat tikt de tijd dan langzaam weg tot je eindelijk kan bellen.
Ik hoop dat het toch nog meevalt... sterkte!
Door Binkebobbel
Ik hoop het ook
Kan om 11 uur terecht
Da vond het niet verantwoord om langer te wachten dus zo snel mogelijk..
Klinkt niet goed...heb er een slecht gevoel over :'(
Door Ike
Binkebobbel schreef: Heel veel sterkte.
kan bellen.
:'( :'(
Sterkte ook voor jou!  :-*
Door Buran en Co
Binkebobbel schreef: Ik hoop het ook
Kan om 11 uur terecht
Da vond het niet verantwoord om langer te wachten dus zo snel mogelijk..
Klinkt niet goed...heb er een slecht gevoel over :'(
Heel erg veel sterkte, hoop dat het meevalt  :-* :-*
Door Inge en Bono
Waar ligt de grens..... hier nog zo'n twijfelaar. Mijn ijkpunt is mijn meiske, ze kan nog genieten. Maar ik zie ook dat ze zich meer afzondert. Ik weet het niet, het is geen egoïsme om door te gaan, het is hoop, al is die hoop nog maar heel heel minimaal  :'( Maar ze is 4,5 dat kan toch niet  :'(
Door Binkebobbel
Bedankt allemaal.. nog een slopend uur wachten..
Ik ga lekker met bucka op de bank hangen.
Net ook even een wandelingetje met hem alleen gemaakt
De dames wachtten maar even..
En dan valt het ineens op dat ie buiten adem is..gisteren
niks van gemerkt. Met die warmte was hij wel
Onrustig.. maar weet dat aan de warmte.
Ik hoop dat ik straks goed nieuws heb.
Tijd om te kroelen met die oude sok
Door flodder en dwarrel
Binkebobbel schreef: Bedankt allemaal.. nog een slopend uur wachten..
Ik ga lekker met bucka op de bank hangen.
Net ook even een wandelingetje met hem alleen gemaakt
De dames wachtten maar even..
En dan valt het ineens op dat ie buiten adem is..gisteren
niks van gemerkt. Met die warmte was hij wel
Onrustig.. maar weet dat aan de warmte.
Ik hoop dat ik straks goed nieuws heb.
Tijd om te kroelen met die oude sok
:bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door