Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lil
#2962226
Ziet er prima uit met die ketting!
Niets zieligs aan, op een camping liggen zo veel honden 2 of 3 weken aangelijnd (en ik vind een lichte keting met grove schakel veel fijner en veiliger dan die dunne lijntjes die ik op een camping wel eens zie).

Zorgen dat het stresslevel daalt was hier ook een keywoord en ik doe het nog, maar meneer kan gelukkig heel veel beter omgaan met dingen. Eindelijk zijn veel dingen normaal geworden, pfew. Het is dan ook bij lange na niet zo'n angsthaas als dat ik hier lees.

Sinds ik heb ingesteld dit is het stresslevel en daar blijven we onder c.q. gaan we niet overheen gaat het zooooooo geweldig. Heb echt een heerlijke hond en als ik nu eens vreemde dingen tegen kom waarvan hij stresst, dan zorgt dat niet voor problemen. Dan vult het stressemmertje zich vanaf de bodem en niet terwijl hij al voor driekwart vol is.
Gebruikersavatar
Door Neally
#2962255
Vandaag 21 juli. Je schreef over Duuk vier dagen terug, volgens mij als ik zo naar de blik in zijn ogen kijk wordt ie heel gelukkig van
bij jullie/jou zijn.  :-*
Gebruikersavatar
Door Hope
#2962698
Die lieve Nelson toch...

Nelson wil héél graag met Duuk spelen. En dus haalt Nelson één voor één zijn speeltjes uit zijn bak en gaat er mee naar Duuk. Duuk begrijpt er echt totaal niets van. Wat moet je toch met een bal joh? Waarom duw je met dat touw tegen me aan? Hij ligt er zo maar verbaasd bij te kijken.

Nelson ook. Want Nelson begrijpt totaal niet dat Duuk de lol niet inzien van een partijtje touwtrekken of achter een bal aansjezen.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Door dinky89
#2962702
Ergens wel een heel komisch tafereel lijkt mij ;)

Zou fijn zijn wanneer Nelson aan Duuk kan leren wat spelen is :) Hij doet in elk geval goed zijn best zo te lezen  ;D
Door DJ_Doerak_Tucker
#2962704
Ach die foto!!! Ik heb meegelezen en vind dat je het onwijs goed doet! Petje af, je bent volgens mij ook het enige juiste logeer adres voor Duuk. Hij ligt heerlijk in die mand en ik zie echt een ontspannen hond.

Nelson is een geweldige hond, misschien is het juist goed voor Duuk om straks ook nog met regelmaat met Nelson op te trekken. Ik denk dat Nelson hem wel zo ver krijgt nog, is het vandaag niet dan morgen of overmorgen wel  ;) :).

Wanneer gaat Duuk weer naar huis?
Gebruikersavatar
Door Hope
#2962706
dinky89 schreef: Ergens wel een heel komisch tafereel lijkt mij ;)

Zou fijn zijn wanneer Nelson aan Duuk kan leren wat spelen is :) Hij doet in elk geval goed zijn best zo te lezen  ;D
Ja het is echt ontzettend grappig.
Nelson loopt naar zijn mand, neemt een speeltje. Gaat naar Duuk. Speelhouding: niks. Dichterbij dan: weer niks. Om hem heen rennen: nog steeds niks. Met het speeltje tegen zijn kop duwen: nóg niks. Blaffen misschien? Ook niet. Nelson denkt na.
Ander speeltje misschien? En zo gaat het tot de mand leeg is  ;D
DJ en Doerak schreef: Ach die foto!!! Ik heb meegelezen en vind dat je het onwijs goed doet! Petje af, je bent volgens mij ook het enige juiste logeer adres voor Duuk. Hij ligt heerlijk in die mand en ik zie echt een ontspannen hond.

Nelson is een geweldige hond, misschien is het juist goed voor Duuk om straks ook nog met regelmaat met Nelson op te trekken. Ik denk dat Nelson hem wel zo ver krijgt nog, is het vandaag niet dan morgen of overmorgen wel  ;) :).
Wanneer gaat Duuk weer naar huis?
Ik hoop het ook! Zou leuk zijn als hij eens wat 'los' zou komen. Nelson en Duuk gaat echt super samen. Ze trekken samen op maar respecteren ook elkaars ruimte. Duuk ligt nu in Nelson's mand te slapen. Nelson deelt alles, zelfs zijn hertengewei. Nelson ligt zelf te slapen in de bench.
Duuk gaat pas de derde week van augustus weer naar huis, dus we hebben nog even!
Laatst gewijzigd door Hope op di 22 jul 2014, 13:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Door zurca
#2962708
Ach goss wat aandoenlijk :-*
Ik denk serieus dat het voor Duuk zeer goed is om Nelson om zich heen te hebben! Een hond waaraan hij zich kan optrekken en een hond die hem laat zien wat er allemaal mogelijk is in deze wereld.
Gebruikersavatar
Door Hope
#2962712
zurca schreef: Ach goss wat aandoenlijk :-*
Ik denk serieus dat het voor Duuk zeer goed is om Nelson om zich heen te hebben! Een hond waaraan hij zich kan optrekken en een hond die hem laat zien wat er allemaal mogelijk is in deze wereld.
Ja ik denk het ook. Nelson is zo lekker onbevangen, en toch ook rustig naar Duuk toe. Hij pest hem niet, hij respecteert zijn persoonlijke ruimte en hij deelt echt alles in huis zoals zijn speelgoed, mand, bench en noem maar op. Maar als Duuk bang is trekt hij hem ook gewoon mee, zoals gisteren, toen we onderweg een behoorlijk drukke boxer tegenkwamen onderweg. Duuk was echt heel bang, maar Nelson vond het juist het bekijken wel waard en zo kwamen we er prima langs.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#2962923
Wat ontzettend goed! Nelson is echt super lief en ook al snapt Duuk er niets van, hij kijkt er wel heel lief bij!

Echt heel fijn om te horen dat jullie de weg een beetje met hem aan het vinden zijn. En ja, daar horen soms dingen bij die je eigenlijk liever niet zou doen of gebruiken. Wij gebruiken nog altijd veel de bench, terwijl ik helemaal niet blij ben om Oscar zo vaak op te sluiten. Maar hij doet het er het beste op en dan kun je je maar beter aanpassen! Wie weet hoe ver het nog komt met Duuk, maar elk stapje is er een, hoe klein ook!
Gebruikersavatar
Door Kaela
#2963179
Oooooh wat ontzettend lief! Die Nelson, zo beheerst, lief en uitnodigend! Wat een kanjer! En dan Duuk die zich toch laat verleiden, met kleine momentjes van durf en een heel blij koppie. Echt super!
Door Ike
#2963185
Wat een fantastisch filmpje van je lieve Nelson, je ziet dat Duuk wel wil maar nog niet echt
durft  :smitten: :smitten:
Kwestie van tijd.....maar Nelson is geduldig en geeft niet op, geweldig!  :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door