Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

@Anne in Duitsland, ging jij niet naar Nadia? Ik las dat Nadia ook iets had liggen wat ze doneren wil en dan zou ik het weer richting het noorden kunnen meenemen :biggrin2:

Realiseerbaar denk je?
Laatst gewijzigd door Ramsesvlees op do 31 jul 2014, 23:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Ramsesvlees schreef: @Anne in Duitsland, ging jij niet naar Nadia? Ik las dat Nadia ook iets had liggen wat ze doneren wil en dan zou ik het weer richting het noorden kunnen meenemen :biggrin2:

Realiseerbaar denk je?
Ik heb nog geen reactie van Nadia, maar in principe - als zij 15 augustus kan -  is dat helemaal mogelijk, als jij plek hebt in de auto!
Door Ruisje
Parelridder schreef: Wat lief!! :-*

Ik probeer of er e.e.a. te combineren valt. Er wordt hier zó veel vervoerd..
De adapter van het waterfontein is kwijt :( Ik zal as weekend even goed zoeken, want anders heb je er niks aan.
Ramsesvlees schreef: @Anne in Duitsland, ging jij niet naar Nadia? Ik las dat Nadia ook iets had liggen wat ze doneren wil en dan zou ik het weer richting het noorden kunnen meenemen :biggrin2:

Realiseerbaar denk je?
:thumbup: Bedankt voor het meedenken!!
Ik heb wel gespit in de lijntjes, maar zicht krijgen op wie & waar is bijna onmogelijk als je er niet 'in' zit.
Ruisje schreef: De adapter van het waterfontein is kwijt :( Ik zal as weekend even goed zoeken, want anders heb je er niks aan.
Och wat jammer.. Maar joh, als 'ie niet boven water komt, ik blijf het een súper gebaar vinden dat je die had willen doneren zo nodig zelfs opsturen :-*
Parelridder schreef: :thumbup: Bedankt voor het meedenken!!
Ik heb wel gespit in de lijntjes, maar zicht krijgen op wie & waar is bijna onmogelijk als je er niet 'in' zit.
Misschien kun je even een topic openen in Vraag en Aanbod, daar zijn de "lijntjesmensen" vaak te vinden ;)
Ik heb een poosje geleden in het 'Noord Holland' topic onder 'Vraag en aanbod' een oproep geplaatst, nogal zichtbaar zeg maar :biggrin2:  Helaas vooralsnog geen enkele reactie op gehad.
Gezien de omschrijving van wat je plaatsen mag in dat sub-forum leek het me niet de bedoeling daar een topic te openen om lijntjes te regelen voor dít doel.. :-\
Gewoon eens brutaal doen? ;)
Parelridder schreef: Ik heb een poosje geleden in het 'Noord Holland' topic onder 'Vraag en aanbod' een oproep geplaatst, nogal zichtbaar zeg maar :biggrin2:  Helaas vooralsnog geen enkele reactie op gehad.
Gezien de omschrijving van wat je plaatsen mag in dat sub-forum leek het me niet de bedoeling daar een topic te openen om lijntjes te regelen voor dít doel.. :-\
Gewoon eens brutaal doen? ;)
Juist niet, vrees ik; mensen van buiten die provincie zullen niet of nauwelijks een kijkje nemen in dat topic. Ik denk dat je beter even een pb'tje aan de moderatoren kunt doen met de vraag of je V&A voor één keertje voor dit doel mag misbruiken...
Door Martine-Tom
Anne in Duitsland schreef: Juist niet, vrees ik; mensen van buiten die provincie zullen niet of nauwelijks een kijkje nemen in dat topic. Ik denk dat je beter even een pb'tje aan de moderatoren kunt doen met de vraag of je V&A voor één keertje voor dit doel mag misbruiken...
Anders bied je iedereen die doneert 25 gram rundvlees aan...voldoe je ook weer aan die eis  :biggrin2:
kiara schreef: Ik heb ook nog staan he dat weet je toch
Alleen hoe komt het bij jou?????
Vooralsnog heb ik nog gen lift gevonden :( Maar hopelijk ukt dat de komende weken nog..
Hoe dan ook vind ik je aanbod echt súper!! :bigarmhug:
Door kiara
Nou staat mij niet in de weg hoor maar dacht straks is het te laat
Ik wil ook wel als ik het bijtijds weet wat gedroogde snacks maken
Dat krijgen ze denk ik nooit, heb toch grote droogkast kan heel wat in
Waar moest het ook alweer heen?
En ik heb nog een voerstandaard 2 dus weet alleen niet of ik nog bakken daarvoor heb
Word hier sinds de barf introductie toch niet gebruikt
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door