*milyck* schreef: Tuurlijk kan dat!Top! U krijgt morgen een pubbuh van me!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
*milyck* schreef: Tuurlijk kan dat!Top! U krijgt morgen een pubbuh van me!
Ramsesvlees schreef: @Anne in Duitsland, ging jij niet naar Nadia? Ik las dat Nadia ook iets had liggen wat ze doneren wil en dan zou ik het weer richting het noorden kunnen meenemenIk heb nog geen reactie van Nadia, maar in principe - als zij 15 augustus kan - is dat helemaal mogelijk, als jij plek hebt in de auto!
Realiseerbaar denk je?
Parelridder schreef: Wat lief!!De adapter van het waterfontein is kwijt![]()
Ik probeer of er e.e.a. te combineren valt. Er wordt hier zó veel vervoerd..
Ramsesvlees schreef: @Anne in Duitsland, ging jij niet naar Nadia? Ik las dat Nadia ook iets had liggen wat ze doneren wil en dan zou ik het weer richting het noorden kunnen meenemen
Realiseerbaar denk je?
Ruisje schreef: De adapter van het waterfontein is kwijtOch wat jammer.. Maar joh, als 'ie niet boven water komt, ik blijf het een súper gebaar vinden dat je die had willen doneren zo nodig zelfs opsturenIk zal as weekend even goed zoeken, want anders heb je er niks aan.
Parelridder schreef:Misschien kun je even een topic openen in Vraag en Aanbod, daar zijn de "lijntjesmensen" vaak te vindenBedankt voor het meedenken!!
Ik heb wel gespit in de lijntjes, maar zicht krijgen op wie & waar is bijna onmogelijk als je er niet 'in' zit.
Parelridder schreef: Ik heb een poosje geleden in het 'Noord Holland' topic onder 'Vraag en aanbod' een oproep geplaatst, nogal zichtbaar zeg maarJuist niet, vrees ik; mensen van buiten die provincie zullen niet of nauwelijks een kijkje nemen in dat topic. Ik denk dat je beter even een pb'tje aan de moderatoren kunt doen met de vraag of je V&A voor één keertje voor dit doel mag misbruiken...Helaas vooralsnog geen enkele reactie op gehad.
Gezien de omschrijving van wat je plaatsen mag in dat sub-forum leek het me niet de bedoeling daar een topic te openen om lijntjes te regelen voor dít doel..![]()
Gewoon eens brutaal doen?![]()
Anne in Duitsland schreef: Juist niet, vrees ik; mensen van buiten die provincie zullen niet of nauwelijks een kijkje nemen in dat topic. Ik denk dat je beter even een pb'tje aan de moderatoren kunt doen met de vraag of je V&A voor één keertje voor dit doel mag misbruiken...Anders bied je iedereen die doneert 25 gram rundvlees aan...voldoe je ook weer aan die eis
Martine-Tom schreef: Anders bied je iedereen die doneert 25 gram rundvlees aan...voldoe je ook weer aan die eis![]()
kiara schreef: Ik heb ook nog staan he dat weet je tochVooralsnog heb ik nog gen lift gevonden
Alleen hoe komt het bij jou?????