Nynke schreef: Leuk !!!!!Al jullie kippen?
Onze kippen gaan over 2 maandjes ongeveer verhuizen![]()
![]()
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Nynke schreef: Leuk !!!!!Al jullie kippen?
Onze kippen gaan over 2 maandjes ongeveer verhuizen![]()
![]()
Sammy1980 schreef: Ahhhhhhhhhhhh wat leuk, snap dat je je zit te verheugen!!!+1
Ooit, als ik groot ben, (en verhuisd) wil ik ook graag kippen![]()
![]()
kiara schreef: leuk joh kipjes zijn zo leuk,alleen 1 maar, ze mogen bij mij ook de hele dag los maar mijn net 1 dag geplanten plantjes met mooie bloemetjes hebben ze gemoldJe moet ook kiezen...kippentuin of blommetjestuin. Perkgoed e.d. is een delicatesse voor ze, dus ik zou niks nieuws kopen op dat vlak, tenzij je het buiten bereik kunt zetten.
das minder leuk
Lizzy schreef: Al jullie kippen?Ja, allevier
Nynke schreef: Ja, allevierOh jammer voor je, dat ze allemaal vertrekken...![]()
Ze gaan wonen bij Barbara en Ron op het platteland. Veel meer ruimte daar en hier geen zeurende buren vanwege muizen en geluid van hen die vind dat ze een haan is
![]()
![]()
![]()
Angelique schreef: Je moet ook kiezen...kippentuin of blommetjestuin. Perkgoed e.d. is een delicatesse voor ze, dus ik zou niks nieuws kopen op dat vlak, tenzij je het buiten bereik kunt zetten.Ja je heb wel gelijk niet bij stil gestaan
Lizzy schreef: Zoooo, het nachthok is weer strak in de witte verf gezet. Homeshield door het hok gestrooid. Nieuw zand in het buitenhok gedaan. De toegang tot de tuin van de buurman dicht gemaakt. We zijn er helemaal klaar voor!Leuk! Dat gaat vast gezellig worden, zo met z'n allen.
Lizzy schreef: Oh jammer voor je, dat ze allemaal vertrekken...De ruimte gaan we nu gebruiken om het moestuintje uit te breiden![]()
hannabelgje schreef: Ach wat een lieffies!! Ik douw ze er altijd gewoon bij.Ja, cute zijn ze he