Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Borke
vanaalst schreef: tussen zn visspulletjes hebben we sieraden gevonden die we droegen toen we klein waren..... in een plastic doosje tussen de vishaakjes...
schoon laten maken en die ga ik zo weer dragen! :'(
Wat mooi Ellen!
Ook van Danny!
Door me and my boys
t is niet zo dat we alles al aan t opruimen oid zijn hoor, maar pa had dia s en die willen we op dvd laten zetten... zodoende vielen we vd ene verbazing in de andere..... hij heeft zoveel bewaard, gelukkig
gos wat missen we hem... t is gewoon ongelooflijk hoeveel pa voor ons heeft betekend en nog.... :'(
Door millyckk
Moeilijk Ellen, wat een rollercoaster momenteel  :-\ maar wat super dat Danny is geslaagd EN al een baan heeft, gebeurt tegenwoordig ook niet zoveel meer hoor, daar kun je met recht trots op wezen! :-*
Door Riek
vanaalst schreef:
ja en dan weer zoiets van... gos wat had opa trots geweest....
zoveel dagen al gehad waar de tranen weer stroomde.... die man he die genoot zo van zn kleinkinderen.. zo trots op ze...
zaterdag had ie jarig geweest.... mooi dat we dat met ons clubje een beetje gaan 'vieren'  uiteraard met een tompoes voor Opa
En dat gaat nooit voorbij Ellen.
Juist op de mooie momenten dan mis je hem het hardst, ook over 10 jaar.
Maar op één of andere manier is hij er juist daarom toch nog een beetje bij  :-*
Door Borke
Riek schreef: En dat gaat nooit voorbij Ellen.
Juist op de mooie momenten dan mis je hem het hardst, ook over 10 jaar.
Maar op één of andere manier is hij er juist daarom toch nog een beetje bij  :-*
Dat is ook mijn ervaring Riek en dat is er ook wel weer mooi aan.
Als de jaren vorderen dan wordt het met minder traantjes en met meer glimlachen  :)
Het eerste halfjaar vond ik het moeilijkste!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door