Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lizzy
Inge en Bono schreef: Hierna geen teacup-dallie meer, ik wil hierna een echte  ;D  Heerlijk! Big smile  :D :smitten:
;D ;D ;D

Goed zo :biggrin2:

Moet je er wel net een treffen die lacht :biggrin2:. Frou lacht niet, Biscuit soms, Linga soms en dan met 1 kant van d'r snoetje. En Fritzi lacht voor 4  :biggrin2:
Door Lizzy
Danny schreef: Hihi, geweldig. De Twee op de achtergrond waren een stuk minder blij dat jullie weer terug waren  ;D
Die hadden echt zoiets van "jaaaa gaaaaaap, ze zijn nog geen half uur weg geweest ::):biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:
Door Lizzy
koekje schreef: Vera moest er ook van lachen.

Wel grappig dat jullie dezelfde debiele koetsiekoetsie-geluidjes maken als wij naar Vera doen  ;D
Jaaaa, we hebben inderdaad een heel hoog koetsiekoetsie gehalte met de hondjes Koek :biggrin2:. Vreselijk he :biggrin2:. Dit wil je helemaaaaal niet terughoren eigenlijk :biggrin2:
Wat een heerlijke lieve schat  :smitten: :smitten:

Hier zijn ze erg enthousiast als ik thuiskom, maar een lachje kan er niet vanaf, ik neem dat maar niet persoonlijk  8)
Wandor lachtte trouwens wel, superschattig zo'n lachende dober  :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door