Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Ruisje
kiara schreef: Nou ik heb hem hoor gelijk geprobeerd werkt super
Valt nog mee wat er voor vuil afkwam
Was het toch niet zo vies  :biggrin2:
Vraag mij wel af dat doekje wat erbij zit of je daar ook nog van kan bij kopen?
Of kan je ook gewoon zo'n microvezel doekje of zoiets voor gebruiken?
En mag je bv ook gewoon wat muscle of zoiets op de grond spuiten en dan met apparaat eroverheen?
Vind een lekker schoonmaak luchtje ook wel prettig

Maar ik ben blij, ga morgen hele vloer doen
Ben ook benieuwt naar de ramen eigenlijk
Ik hoef mij niet te vervelen
Heb je een stoomapparaat. Hoef je geen chemische middelen meer te gebruiken. Wil jij dat voor 't geurtje, hahaha. Doe een beetje in een bakje, zet dat op het aanrecht en als je klaar bent met stomen giet je het terug in de fles. Voilà! Jij je schoonmaakluchtje! :biggrin2:
Wij gebruiken alleen maar microvezeldoekjes.
Laatst gewijzigd door Ruisje op za 05 jul 2014, 00:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Ruisje
kiara schreef: ;D  ;D ja das ook een idee
Heb jij wel is ramen geprobeerd?
Nee, ramen doen met de stomer vind ik teveel gedoe. ;) Emmer water met een scheutje afwasmiddel, micovezeldoekje... gaat 10x sneller!
Laatst gewijzigd door Ruisje op za 05 jul 2014, 02:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Eef+Stippels
Ik heb een stoomreiniger van de Aldi gehad en die was in no-time kapot, binnen de garantieperiode.
De fabrikant heeft mijn stoomreiniger toen ingenomen en dat was het dan  :-X Oftewel; geen aanrader.

Ik gebruik nu geen stoomreiniger meer en ik mis hem eigenlijk ook niet. Ik gebruikte hem alleen voor de vloer en die dweil ik nu met eco allesreiniger van Sonett of Huis en Tuin Disinfectant van Bio-D.
Laatst gewijzigd door Eef+Stippels op za 05 jul 2014, 12:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Door keetje
Ik heb er 1, weet niet wat voor merk, staat ergens achter in de garage. Nu dacht ik, misschien voor de PVC vloer maar al goegelend kom ik dan tegen dat dat dus niet mag op een pvc vloer. Wat mag ik dan in hemelsnaam wel gebruiken? Ik vind het volgende,....geen groene zeep, allesreinigers, ammonia, chloor, soda, azijn of andere reinigingsmiddelen. Wat blijft er dan over behalve water? Wat dus schijnbaar ook niet al te veel mag? Als de vloer vuil is een nieuwe kopen? ::)

Ik steel dit topic geloof ik :-[, antwoord mag ook via PB. :)
Door eelke
keetje schreef: Ik heb er 1, weet niet wat voor merk, staat ergens achter in de garage. Nu dacht ik, misschien voor de PVC vloer maar al goegelend kom ik dan tegen dat dat dus niet mag op een pvc vloer. Wat mag ik dan in hemelsnaam wel gebruiken? Ik vind het volgende,....geen groene zeep, allesreinigers, ammonia, chloor, soda, azijn of andere reinigingsmiddelen. Wat blijft er dan over behalve water? Wat dus schijnbaar ook niet al te veel mag? Als de vloer vuil is een nieuwe kopen? ::)

Ik steel dit topic geloof ik :-[, antwoord mag ook via PB. :)
Pvc vloer reiniger van m-flor a 25,- per fles  ::)
Waarom zou een stoomreiniger niet kunnen?
Door keetje
Weutikveul?? Staat overal. De man die het hier gelegd heeft zei, groene zeep, niet te veel anders krijg je weer een laagje dat je er af moet boenen en geen Andy, wat je ook doet, GEEN ANDY!!!! 8)
Door kiara
Mou mijn vloer is super schoon geworden dacht dat het wel mee viel maar ik ben er zeer tevreden over
Veel schoner als met dweilen kom ik nu achter
Door hannabelgje
kiara schreef: Mou mijn vloer is super schoon geworden dacht dat het wel mee viel maar ik ben er zeer tevreden over
Veel schoner als met dweilen kom ik nu achter
Welke heb je nou gekocht?
Door kiara
De bestron super ding hoor en nog 5 jaar garantie ook
Voor eerst 75€ ging 25% nog af
Perfect
Ik dweil elke dag hier net ook gedaan, daarna met dat ding gedaan kwam nog zwart af is wat toch
Ik ben heel blij
Door Kallista
kiara schreef: De bestron super ding hoor en nog 5 jaar garantie ook
Perfect
Ik dweil elke dag hier net ook gedaan, daarna met dat ding gedaan kwam nog zwart af is wat toch
Ik ben heel blij
:biggrin2:

Ik heb diezelfde, heb daarvoor ook verschillende andere gehad, maar dit is tot nog toe de beste prijs/kwaliteit. Voor deze centen mag je niet mopperen denk ik  ;)
Door Ruisje
kiara schreef: De bestron super ding hoor en nog 5 jaar garantie ook
Perfect
Ik ben heel blij
Dus je hebt eerst gedweild en toen nog met het stoomapparaat een keer erover?  Ik dacht dat je in plaats van dweilen wilde stomen. ;)
shadowhome schreef: gistermiddag deze stoomcleaner besteld, hopelijk bevalt die

http://www.stoomreinigercenter.nl/produ ... t=default3
Die hebben wij ook al een paar jaar. Bevalt prima!
Door kiara
Ja dit blijf ik ook niet doen hoor maar 1 keer even lekker extra goed, alles van de vloer gehad
Maar was achteraf niet zo'n hele slimme zet want barste daarna van de rug pijn, ondanks de morfine, maar jacje denkt door die zware pijn stillers dat je de hele wereld aan kan
Weer wijze les
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door