Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

lauraV schreef: heeft de ns jullie ook de "ns spooractie " folder gestuurd?
daar zaten 2 gratis chipkaartjes in ....datum weet ik zo niet uit mijn hoofd ....
Nee die heb ik dan weer niet gehad. Alleen een spoordeelweken folder met een tweede kaartje gratis en twee kaartjes om gratis 1e klas ipv 2e klas te kunnen reizen.
eelke schreef: Tja leer lijkt me ook weer niet lekker slapen, dus er komt een mooi plaid over denk ik :)
Geen keukentje, kan wel, maar wilden we ook liever niet ivm de ruimte. We hebben al zo'n gas kook toestelletje, en in combi met een bbq kunnen we best lekker eten denk ik.
We zijn ook niet van plan om er echt lang in weg te gaan, we gaan nu ook eigenlijk nooit langer dan 5 dagen op vakantie. Maar in het weekend met lekker weer gewoon dat ding pakken en weg zijn, lijkt me gewoon heerlijk!
Oh, mèn. Ik wens jullie nu al zo veel plezier ermee.  :dribble:
Door Juul
Gaaaaf. Maar zijn deze modeletjes niet heel schadlijk in gebruik? 

Bij de ANWB is het ons toen overigens wel gelukt om te verzekeren; camper als enige auto. Maar ze deden idd wel moeilijk.
eelke schreef: Nee die heb ik dan weer niet gehad. Alleen een spoordeelweken folder met een tweede kaartje gratis en twee kaartjes om gratis 1e klas ipv 2e klas te kunnen reizen.
die bedoelde ik dus  :)
Juul schreef: Gaaaaf. Maar zijn deze modeletjes niet heel schadlijk in gebruik? 

Bij de ANWB is het ons toen overigens wel gelukt om te verzekeren; camper als enige auto. Maar ze deden idd wel moeilijk.
Hij staat in de oldtimer verzekering, da's nog goedkoper... heb een beetje gemopperd hoor, wat een onzin. Ben toch al lid...

En ja hij rijdt 1 op 5, dus daar is zeker nog wel een kostenpost.
Wij zijn al een paar keer met de honden op pad geweest en dan ben ik toch erg blij met m'n keuken en vooral de koelkast.
Stromend water, warm en koud. Warm om de voerbakken weer schoon te maken.
Koelkast voor het vlees. Koffie zetten op het aanrecht. Want buiten is leuk als het goed weer is, bij slecht weer fijn als je ook binnen droog zit en de faciliteiten hebt. Maar misschien ben ik te luxe ingesteld?
MargaS schreef: Wij zijn al een paar keer met de honden op pad geweest en dan ben ik toch erg blij met m'n keuken en vooral de koelkast.
Stromend water, warm en koud. Warm om de voerbakken weer schoon te maken.
Koelkast voor het vlees. Koffie zetten op het aanrecht. Want buiten is leuk als het goed weer is, bij slecht weer fijn als je ook binnen droog zit en de faciliteiten hebt. Maar misschien ben ik te luxe ingesteld?
Kan ik me ook zeker iets bij voorstellen hoor! Maar ach, we gaan er niet lang mee weg, en ik zie het vooral als heel stevige tent :) en ik zie mezelf nog wel kneuterig in de regen onder een luifeltje water zitten koken voor de koffie ;)

Waren er van jouw camper al foto's hier? Ben wel benieuwd :) plek genoeg voor de honden ook?
Ja er waren foto's in dan andere topic. We leggen eentje naast de eethoek en de andere zit achter de deur van de badkamer. Er kunnen er maximaal vier mee.
Nou heb ik wel een foto dat Eden naast de eethoek ligt op m'n telefoon, maar geen idee hoe ik die hier krijg :-[
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door