heeft de ns jullie ook de "ns spooractie " folder gestuurd?
daar zaten 2 gratis chipkaartjes in ....datum weet ik zo niet uit mijn hoofd ....
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
lauraV schreef: heeft de ns jullie ook de "ns spooractie " folder gestuurd?Nee die heb ik dan weer niet gehad. Alleen een spoordeelweken folder met een tweede kaartje gratis en twee kaartjes om gratis 1e klas ipv 2e klas te kunnen reizen.
daar zaten 2 gratis chipkaartjes in ....datum weet ik zo niet uit mijn hoofd ....
eelke schreef: Tja leer lijkt me ook weer niet lekker slapen, dus er komt een mooi plaid over denk ikOh, mèn. Ik wens jullie nu al zo veel plezier ermee.![]()
Geen keukentje, kan wel, maar wilden we ook liever niet ivm de ruimte. We hebben al zo'n gas kook toestelletje, en in combi met een bbq kunnen we best lekker eten denk ik.
We zijn ook niet van plan om er echt lang in weg te gaan, we gaan nu ook eigenlijk nooit langer dan 5 dagen op vakantie. Maar in het weekend met lekker weer gewoon dat ding pakken en weg zijn, lijkt me gewoon heerlijk!
eelke schreef: Nee die heb ik dan weer niet gehad. Alleen een spoordeelweken folder met een tweede kaartje gratis en twee kaartjes om gratis 1e klas ipv 2e klas te kunnen reizen.die bedoelde ik dus
Juul schreef: Gaaaaf. Maar zijn deze modeletjes niet heel schadlijk in gebruik?Hij staat in de oldtimer verzekering, da's nog goedkoper... heb een beetje gemopperd hoor, wat een onzin. Ben toch al lid...
Bij de ANWB is het ons toen overigens wel gelukt om te verzekeren; camper als enige auto. Maar ze deden idd wel moeilijk.
lauraV schreef: die bedoelde ik dusJa ik zag inderdaad daarna dat je met dat tweede kaartje gratis ook gewoon kunt inchecken enzo![]()
MargaS schreef: Wij zijn al een paar keer met de honden op pad geweest en dan ben ik toch erg blij met m'n keuken en vooral de koelkast.Kan ik me ook zeker iets bij voorstellen hoor! Maar ach, we gaan er niet lang mee weg, en ik zie het vooral als heel stevige tent
Stromend water, warm en koud. Warm om de voerbakken weer schoon te maken.
Koelkast voor het vlees. Koffie zetten op het aanrecht. Want buiten is leuk als het goed weer is, bij slecht weer fijn als je ook binnen droog zit en de faciliteiten hebt. Maar misschien ben ik te luxe ingesteld?