Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Angelique schreef: Overigens terzijde...mijn bejaarde reuen waren stuk voor stuk allemaal zo lek als een mandje  :-X
Wil jij eens even heeeeeeel erg snel je mond houden!  >:( >:( >:(

Hier dus gelukkig niet, beken wel een hondenluik te hebben, dus zolang hij voelt dat hij moet kan hij zo vaak als nodig is gaan (en dat is dus veel minder vaak dan toen hij jonger was).
Irish schreef: Wat is bejaard? Kaat van bijna 10, gesteriliseerd met een jaar, houdt het ook nog nachten op, en overdag ook.

Loge dobermann teef van 3 jaar, heeft daarin tegen al moeite met 4 uur ophouden!
Dat bekijk ik per hond. Ik vind dat ik nu 1 bejaarde heb, die van 13,5, die 2 van bijna 11 zijn daarentegen nog blommen.
Lil schreef: Wil jij eens even heeeeeeel erg snel je mond houden!  >:( >:( >:(

Hier dus gelukkig niet, beken wel een hondenluik te hebben, dus zolang hij voelt dat hij moet kan hij zo vaak als nodig is gaan (en dat is dus veel minder vaak dan toen hij jonger was).
Zo'n luik heb ik ook, maar met lek bedoel ik dus zodanig lek dat ze de half van de tijd er geen benul van hebben dat ze moeten piesen, dus slapen is urine verliezen. Geen hele plassen, maar toch.
Lil schreef: Wil jij eens even heeeeeeel erg snel je mond houden!  >:( >:( >:(

Wandor was op het laatst ook zo lek als een mandje, en dan echt (voornamelijk 's nachts) met liters tegelijk, en soms poep  :(
Hij kon het absoluut niet ophouden.
Angelique schreef: Zo'n luik heb ik ook, maar met lek bedoel ik dus zodanig lek dat ze de half van de tijd er geen benul van hebben dat ze moeten piesen, dus slapen is urine verliezen. Geen hele plassen, maar toch.
Dat bedoel ik. Nee dank je! Gaan we niet aan beginnen ;-)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door