Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
Groot! En ze hebben er meer bier dan andere. En een vers-slager. En nog meer dingetjes allemaal.

Het was wel druk voor een uitgebreide inspectie want hij is pas sinds woensdag open. We kregen 10% korting en een gratis taartje. Wat een plus punt is, als je met zo'n bliep ding shopt kun je bij een paal afrekenen. Menselijk contact is dus helemaal niet nodig!
Door MargaS
Pauline schreef: Ik heb net achter elkaar 5 perenijsjes opgegeten en ik vind dat dat mag als je zo'n zere keel hebt dat je amper nog stem hebt. Jeetje.... ik ga ook weer eens op vakantie! Als Eddie niet ziek is ben ik al blij, maar ach.... dan wordt ik toch zelf ziek.... ::) ::) ::) Met adviezen van tante Connie ( :biggrin2:) aan de uitgeperste citroenen met een flinke lading honing en vitamine C en zink erin. En voor de zielig (en de verdoving ahum....) perenijsjes!
Gorgelen met Molcosan. En het is zo weg.
Door cj
Pauline schreef: Ik heb net achter elkaar 5 perenijsjes opgegeten en ik vind dat dat mag als je zo'n zere keel hebt dat je amper nog stem hebt. Jeetje.... ik ga ook weer eens op vakantie! Als Eddie niet ziek is ben ik al blij, maar ach.... dan wordt ik toch zelf ziek.... ::) ::) ::) Met adviezen van tante Connie ( :biggrin2:) aan de uitgeperste citroenen met een flinke lading honing en vitamine C en zink erin. En voor de zielig (en de verdoving ahum....) perenijsjes!
Balen meid. Ik zeg Molkosan, helpt direct.
Saskia
Mini's 3-tal schreef: Binnendoor van Musselkanaal naar Coevorden, nog nooit zo'n lang dorp gereden als Valthermond, mensenkinderen... Geloof dat ik 10 minuten 50 heb gereden op de cruise ::)
5km hier vandaan en je komt niet even zwaaien  >:(. Dit durp is volgens mij net zo lang  :biggrin2:
Door Kim_S
Mini's 3-tal schreef: Binnendoor van Musselkanaal naar Coevorden, nog nooit zo'n lang dorp gereden als Valthermond, mensenkinderen... Geloof dat ik 10 minuten 50 heb gereden op de cruise ::)
Musselkanaal??? En dan kom je niet effe een bakkie doen???
Door Kim_S
OT: hier ook keelpijn  :(
Ik ben 2 sollicitaties tegelijk aan het typen. Even opletten steeds met welke ik bezig ben  ::)
Zijn voor de verandering eens leuke banen, dus ik hoop dat ik op gesprek mag komen!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door