Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
Volgens mij heb ik nog steeds geen foto.
Mijn zusje en zwager hebben een sloop twingo gekocht, door midden laten zagen, en onder de motorkap een bbq bevestigd. De lampen, knipperlichten en de radio werken allemaal nog  :D
Door Kim_S
eelke schreef: Volgens mij heb ik nog steeds geen foto.
Mijn zusje en zwager hebben een sloop twingo gekocht, door midden laten zagen, en onder de motorkap een bbq bevestigd. De lampen, knipperlichten en de radio werken allemaal nog  :D
Wat gaaf!!!  :D
Door Mieke L.
eelke schreef: Volgens mij heb ik nog steeds geen foto.
Wauw zo leuk!!!!
Door Pluto
eelke schreef: Ja begin jij nou ook al!  ;D

Mogen jullie wel bbqen Jeroen of was het stiekem? Veel vrienden met een appartement mogen het niet eens.
Het mag, wij wonen in een klein complex met 2 appartementen en 2 maisonettes, wij hebben een maisonette dus niemand boven ons.
Daarbij zou de VvE het in haar regelement op kunnen nemen, maar gezien onze VvE de laatste jaren ernstig verwaarloosd is en de huidige voorzitter volledig op onze hand is  ::) gaat dat wel goedkomen.

Maar ik weet dat er VvE's en verhuurders zijn die zulke regels opnemen in hun contracten.

2 deuren verderop in een 'gewoon' huis woont een man die iedere keer de BBQ 'helpt' met lampenolie, los van de stank in de buurt moet ik er niet aan denken daar een lekker lapje vlees boven te moeten leggen...

Maar 'omdat het kan' vanavond in de herhaling!

Vlees ligt klaar in koeling, mijn meisje vult vandaag de Desperados aan dus nu nog regelen dat het zonnetje vanmiddag zijn best weer doet en Bob is mijn oom!

:biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door