Martine-Tom schreef: ANNE!!Je hebt gelijk, er staat een typefout in!![]()
![]()

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Martine-Tom schreef: ANNE!!Je hebt gelijk, er staat een typefout in!![]()
![]()
Kim_S schreef: +1.000.000.000Ik krijg nu ineens weer wel het idee dat Ozzy Anne heeft laten verdwijnselen en jij nu Anne speelt...wees eerlijk, ons Anne, lief onschuldig Anne...die bezigt zulke taal toch niet???
Iiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeuuuuuuuuuwwwwwwwww![]()
![]()
![]()
Anne in Duitsland schreef: Je hebt gelijk, er staat een typefout in!Ja zo ken ik je in elk geval weer *haalt opgelucht adem, en cancelt bestelling Mieke Telkamp cd*Ga ik snel verbeteren!
Martine-Tom schreef: Ik krijg nu ineens weer wel het idee dat Ozzy Anne heeft laten verdwijnselen en jij nu Anne speelt...wees eerlijk, ons Anne, lief onschuldig Anne...die bezigt zulke taal toch niet???ja he? dat moet haast wel
Martine-Tom schreef: Ik krijg nu ineens weer wel het idee dat Ozzy Anne heeft laten verdwijnselen en jij nu Anne speelt...wees eerlijk, ons Anne, lief onschuldig Anne...die bezigt zulke taal toch niet???Ik verdenk Riek ervan Anne's account te hebben gehackt
Kim_S schreef: +1.000.000.000En dat van de moeder van twee kinderen!
Iiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeuuuuuuuuuwwwwwwwww![]()
![]()
![]()
Kim_S schreef: Ik verdenk Riek ervan Anne's account te hebben gehacktmaar ja is Riek wel Riek??![]()
Anne in Duitsland schreef: En dat van de moeder van twee kinderen!Volgens mij zit je gewoon al te lang eenzaam en alleen daar in het Zweedse oerwoud...krijg je rare ideeen van
Overigens heb ik geen baas, dat scheelt.![]()
Anne in Duitsland schreef:pfff gelukkig maar!!
Martine-Tom schreef: Ik krijg nu ineens weer wel het idee dat Ozzy Anne heeft laten verdwijnselen en jij nu Anne speelt...wees eerlijk, ons Anne, lief onschuldig Anne...die bezigt zulke taal toch niet???"Tongen" staat gewoon in de Dikke Van Dale, hoor. Dus mag het, zulke taal.
Mieke L. schreef: maar ja is Riek wel Riek??Ben ik ik wel, en jij, wie ben jij? Ben jij wel Mieke??
Anne in Duitsland schreef: En dat van de moeder van twee kinderen!Die kinderen zijn niet van mijn baas. Laat dat duidelijk zijn
Martine-Tom schreef: Ben ik ik wel, en jij, wie ben jij? Ben jij wel Mieke??mmm ja
Anne in Duitsland schreef: Was Kim niet Riek?Ja Kim is de perfecte Riek!