Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Martine-Tom
Kim_S schreef: +1.000.000.000  :o
Iiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeuuuuuuuuuwwwwwwwww :-X :-X :-X
Ik krijg nu ineens weer wel het idee dat Ozzy Anne heeft laten verdwijnselen en jij nu Anne speelt...wees eerlijk, ons Anne, lief onschuldig Anne...die bezigt zulke taal toch niet???
Door Martine-Tom
Anne in Duitsland schreef: Je hebt gelijk, er staat een typefout in! :o Ga ik snel verbeteren!
Ja zo ken ik je in elk geval weer *haalt opgelucht adem, en cancelt bestelling Mieke Telkamp cd*
Door Mieke L.
Martine-Tom schreef: Ik krijg nu ineens weer wel het idee dat Ozzy Anne heeft laten verdwijnselen en jij nu Anne speelt...wees eerlijk, ons Anne, lief onschuldig Anne...die bezigt zulke taal toch niet???
ja he? dat moet haast wel  :o
Door Kim_S
Martine-Tom schreef: Ik krijg nu ineens weer wel het idee dat Ozzy Anne heeft laten verdwijnselen en jij nu Anne speelt...wees eerlijk, ons Anne, lief onschuldig Anne...die bezigt zulke taal toch niet???
Ik verdenk Riek ervan Anne's account te hebben gehackt  ::)
Door Martine-Tom
Anne in Duitsland schreef: En dat van de moeder van twee kinderen!  ::)

Overigens heb ik geen baas, dat scheelt. :biggrin2:
Volgens mij zit je gewoon al te lang eenzaam en alleen daar in het Zweedse oerwoud...krijg je rare ideeen van  :biggrin2:
"Tongen" staat gewoon in de Dikke Van Dale, hoor. Dus mag het, zulke taal. :angel:
Door Kim_S
Anne in Duitsland schreef: En dat van de moeder van twee kinderen!  ::)

Overigens heb ik geen baas, dat scheelt. :biggrin2:
Die kinderen zijn niet van mijn baas. Laat dat duidelijk zijn  :biggrin2:

En thank heavens heb ik ook geen baas meer  :-X
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door