Kim_S schreef: Zijn die gewoon voor de ijsjesIk vrees dat we die eind mei ook al aan moeten laten staan vanwege de hoeveelheid bestelde barf![]()

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Kim_S schreef: Zijn die gewoon voor de ijsjesIk vrees dat we die eind mei ook al aan moeten laten staan vanwege de hoeveelheid bestelde barf![]()
Anne in Duitsland schreef: Ik vrees dat we die eind mei ook al aan moeten laten staan vanwege de hoeveelheid bestelde barfZal ik meneer S vragen of we ook de backup-vriezer mee kunnen nemen?(28 kilo rundvlees, 40 x biokalkoennekken, 50 x biokipkarkassen en 10 kilo biokippennekken om te drogen. Alles bij elkaar al een kilo of 70. En daar moeten die 3 dozen van Nienke nog bij... Ben je goed in proppen?
![]()
Kim_S schreef: Zal ik meneer S vragen of we ook de backup-vriezer mee kunnen nemen?Jááááá!
![]()
Anne in Duitsland schreef: Jááááá!Meneer S zegt dat het mag.
OT: een back-upvriezer is ook heel handig om te hebben!
![]()
Kim_S schreef: Meneer S zegt dat het mag.Tssss. Zie je wel: nooit overleggen!
En dat hij dan alleen op vakantie gaat![]()
![]()
Anne in Duitsland schreef: Tssss. Zie je wel: nooit overleggen!Gewoon vlak voor vertrek zeggen dat je even moet plassen en dan stiekum de aanhanger met vrieskist aankoppelen, gaat ie nooit niet merken!![]()
Anne in Duitsland schreef: Tssss. Zie je wel: nooit overleggen!Te laat![]()
Martine-Tom schreef: Gewoon vlak voor vertrek zeggen dat je even moet plassen en dan stiekum de aanhanger met vrieskist aankoppelen, gaat ie nooit niet merken!Das plan B