Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lizzy
eelke schreef: Ja, daar kwam ik net vandaan inderdaad. Leuk bp.

Ik ga maar een zak brokken halen denk ik!

Zal ik dan, uit compassie, mijn smerige verhaal maar vertellen dan?
Gijs had een paar weken terug diarree. Waterdun maar wel bruin. Blijft dan heerlijk in zijn broek en staart hangen. Behalve als hij zich uitschud. En hij was aangelijnd. En dus naast mij...

Echt, ik zag er uit alsof ik naast een modderplas had gestaan terwijl Angelique er doorheen komt gesjeest. Van achter mijn oren, tot het puntje van mijn tenen.
Ja, leuk he?! :biggrin2:

Whahahaha ;D ;D ;D, fijne ervaring ook :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:
Lekker  :-X :-X :2funny: :2funny: :2funny:

Maar wat is nou het domme in Fritzi?  Je hebt niet geluisterd, je hebt lekker stront staan nassen en omdat die 2 bediendes je 5 minuten niet gezien hebben mag je je tong ook nog aan ze afvegen  :2funny: :2funny: :2funny:
Door Lizzy
Angelique schreef: Lekker  :-X :-X :2funny: :2funny: :2funny:

Maar wat is nou het domme in Fritzi?  Je hebt niet geluisterd, je hebt lekker stront staan nassen en omdat die 2 bediendes je 5 minuten niet gezien hebben mag je je tong ook nog aan ze afvegen  :2funny: :2funny: :2funny:
Jij moet lekker zo doorgaan, samen met Pauline en Anne in Duitsland >:( >:(
Gatver, maar ook wel weer heel herkenbaar. De zeeman laat Flow nog uit, zeer laat op de avond/ vroeg in de ochtend en komt thuis.. schattttt je pop heeft in de str*nt liggen rollen. Speciaal voor jou.  :puke: Stonden we om veel te vroeg in de ochtend een onwillige hond schoon te schrobben. Leuk hoor, honden.
Door Barfy
Smerige beesten zijn het inderdaad! Wel heel schattig dat ze zo in je armen springt. Mijn eerste hond (heel lang geleden) kwam eens tevoorschijn onder de stront met stukken WC papier aan zijn vacht geplakt. Het was meteen duidelijk welk 'beest' de stront had geproduceerd  :-X.
En dan moet je ze ook weer meenemen in de auto, hoe hebben jullie dat gedaan? Je zou ze dan het liefst in een vuilniszak stoppen en dichtbinden met alleen kop eruit. Maar in zo'n situatie heb je dat natuurlijk net niet bij je, en zal je ook zien dat er nergens water in de buurt is om ze af te spoelen.
Theevelien schreef: Smerige beesten zijn het inderdaad! Wel heel schattig dat ze zo in je armen springt. Mijn eerste hond (heel lang geleden) kwam eens tevoorschijn onder de stront met stukken WC papier aan zijn vacht geplakt. Het was meteen duidelijk welk 'beest' de stront had geproduceerd  :-X.
En dan moet je ze ook weer meenemen in de auto, hoe hebben jullie dat gedaan? Je zou ze dan het liefst in een vuilniszak stoppen en dichtbinden met alleen kop eruit. Maar in zo'n situatie heb je dat natuurlijk net niet bij je, en zal je ook zien dat er nergens water in de buurt is om ze af te spoelen.
Ja getver!! Ik heb al jaren en jaren een Peugeot partner die inmiddels echt een hondenhok is ipv een halve personenauto dus dan gooi ik ze gewoon achterin en schoonmaken komt thuis wel. Maar gelukkig hier ook geen rollers, wel eters af en toe............
Door monster
Dribbel heeft ook een keer mensenstront gegeten. Hele bek vol, hij stikte er bijna in, omdat hetzo plakte.
Niks bij je natuurlijk, dus met mijn vingers in z'n bek. Ik stond ernaast te kokhalzen en ik ben nog steeds allergisch voor wandelen bij die plas. Het is zoooooo smerig!
,
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door