Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
Nynke schreef: Goed plan !!!    Alleen kan Jeppe niet goed aan de riem lopen vanwege de syringomyelia  :-\ :-\
Dan doe je er eentje voor de sier.
Ik doe het ook hoor, aanlijnen omdat ik niet wil dat er andere honden op ons af komen. Niet altijd even handig, en zeker niet bij kleine hondje in combi met grote Gijs.
Door bloemetje
Nynke schreef: Maar ik baal gewoon dat ik zelf niet adrem genoeg ben om ze meteen te vertellen dat het niet aan het duo Sloom en Traag ligt, maar aan dat ongeleide projectiel van haar  :-\ 

Ik ben wel blij dat jullie mij wel gelijk geven in elk geval  :P :P
Kan ik ook niet. Ik trek een smalend gezicht en loop weg. Dat irriteert mensen vaak enorm lol. Meestal loopt er wel 1 naast me met een kaal hoofd die onmiddellijk een weerwoord heeft of anders een paar vuisten maar dat is ook niet altijd de oplossing.. dus je ziet t is nooit goed lol.
Je bent wat je bent en dat is niet adrem maar ook niet agressief en dat is dan weer positief.  Zo probeer ik t dan maar te zien.

En anders mag je bambi met bijbehorende kale meneer wel ff lenen. Als ze die ziet houdt ze die witten van haar wel bij zich lol.
Laatst gewijzigd door bloemetje op vr 02 mei 2014, 16:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Door bloemetje
eelke schreef: Dan doe je er eentje voor de sier.
Ik doe het ook hoor, aanlijnen omdat ik niet wil dat er andere honden op ons af komen. Niet altijd even handig, en zeker niet bij kleine hondje in combi met grote Gijs.
Ook voor de sier kan niet. De aanraking is genoeg voor een eeuwigheid krabbels.
Door eelke
bloemetje schreef: Ook voor de sier kan niet. De aanraking is genoeg voor een eeuwigheid krabbels.
Eentje. Een hond ;) Nynke heeft er toch twee, dus dan gewoon de andere aanlijnen.
Door bloemetje
eelke schreef: Eentje. Een hond ;) Nynke heeft er toch twee, dus dan gewoon de andere aanlijnen.
Oooo zo. Ja nee.. dan doe je t voor de helft fout  :biggrin2: is toch een verbetering  :biggrin2:
Door me and my boys
eelke schreef: Dan doe je er eentje voor de sier.
ik ook, helpt geen moer.... lijkt wel of t voor de vreemde hond dan nog boeiender is om effe te klieren
en als ik er dan eentje aanlijn.... dan nog laten ze de andere 2 met rust en etteren bij degene die dan vast zit
Door Lucie110
Kaela schreef: Nee vind ik niet. Ik vind dat je in principe altijd je hond bij andere honden weg dient te houden, tenzij alle partijen (mens en dier) contact willen. Dat je dan geen flikker doet alleen maar omdat die twee zeer rustige hondjes in de verte geen riempje om hebben vind ik flauw. Zeker omdat het al een keer niet goed is gegaan. Als Nynke die mevrouw en hond herkende, dan zou die mevrouw ook best Nynke een haar hondjes kunnen herkennen en bedenken goh dat ging niet zo goed de vorige keer, ik hou hem even bij me.
Ik ben helemaal met Kaela eens.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door