Nynke schreef: Goed plan !!! Alleen kan Jeppe niet goed aan de riem lopen vanwege de syringomyeliaAch, arme jongen........![]()
![]()
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Nynke schreef: Goed plan !!! Alleen kan Jeppe niet goed aan de riem lopen vanwege de syringomyeliaAch, arme jongen........![]()
![]()
Nynke schreef: Goed plan !!! Alleen kan Jeppe niet goed aan de riem lopen vanwege de syringomyeliaDan doe je er eentje voor de sier.![]()
![]()
Nynke schreef: Maar ik baal gewoon dat ik zelf niet adrem genoeg ben om ze meteen te vertellen dat het niet aan het duo Sloom en Traag ligt, maar aan dat ongeleide projectiel van haarKan ik ook niet. Ik trek een smalend gezicht en loop weg. Dat irriteert mensen vaak enorm lol. Meestal loopt er wel 1 naast me met een kaal hoofd die onmiddellijk een weerwoord heeft of anders een paar vuisten maar dat is ook niet altijd de oplossing.. dus je ziet t is nooit goed lol.![]()
Ik ben wel blij dat jullie mij wel gelijk geven in elk geval![]()
![]()
eelke schreef: Dan doe je er eentje voor de sier.Ook voor de sier kan niet. De aanraking is genoeg voor een eeuwigheid krabbels.
Ik doe het ook hoor, aanlijnen omdat ik niet wil dat er andere honden op ons af komen. Niet altijd even handig, en zeker niet bij kleine hondje in combi met grote Gijs.
bloemetje schreef: Ook voor de sier kan niet. De aanraking is genoeg voor een eeuwigheid krabbels.Eentje. Een hond
eelke schreef: Eentje. Een hondOooo zo. Ja nee.. dan doe je t voor de helft foutNynke heeft er toch twee, dus dan gewoon de andere aanlijnen.
eelke schreef: Dan doe je er eentje voor de sier.ik ook, helpt geen moer.... lijkt wel of t voor de vreemde hond dan nog boeiender is om effe te klieren
Ik doe het ook hoor, aanlijnen omdat ik niet wil dat er andere honden op ons af komen. Niet altijd even handig, en zeker niet bij kleine hondje in combi met grote Gijs.
Kaela schreef: Nee vind ik niet. Ik vind dat je in principe altijd je hond bij andere honden weg dient te houden, tenzij alle partijen (mens en dier) contact willen. Dat je dan geen flikker doet alleen maar omdat die twee zeer rustige hondjes in de verte geen riempje om hebben vind ik flauw. Zeker omdat het al een keer niet goed is gegaan. Als Nynke die mevrouw en hond herkende, dan zou die mevrouw ook best Nynke een haar hondjes kunnen herkennen en bedenken goh dat ging niet zo goed de vorige keer, ik hou hem even bij me.Ik ben helemaal met Kaela eens.