Lil schreef: Ja, 5 mei heb ik wel vrij, maar de meeste mensen in NL niet.5 mei is toch één keer in de 5 jaar een officiële vrije dag?
Ach we hebben bij de christelijke feesten nog wel eens een tweede dag eraan geplakt (2e kerstdag, 2e paasdag)
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Lil schreef: Ja, 5 mei heb ik wel vrij, maar de meeste mensen in NL niet.5 mei is toch één keer in de 5 jaar een officiële vrije dag?
Mini's 3-tal schreef: Wat een fantastisch land is het toch he? Tot ver in april de houtkachel aanJa, ja en ja!Heb je de winterbandjes er nog onder?
![]()
![]()
*milyck* schreef: Gelukkig zie ik dit topic net op tijd: we zitten met de caravan aan de Duitse grens en wilden een middagje shoppen in Bad Bentheim....
plannen moeten worden herzien![]()
Kim_S schreef: *Gaat goegelen hoe viooltjes heten op zijn Zweuds*Pensé. Inclusief Franse uitspraak.
Wij wel![]()
*milyck* schreef: Jullie Duitsers zijn gewoon verwendIk bedoel: als de winkels gesloten zijn, wat kan een mens dan verder nog doen in BB? Dan vind ik zelfs Leipzig saai; niet dat ik zo'n shopper ben, maar het geeft wel een gezelliger stadsbeeld als er wat leven op straat is.![]()
![]()