Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
eelke schreef: En als Michiel dan werk heeft komt er een puppy toch?![]()
eelke schreef: En als Michiel dan werk heeft komt er een puppy toch?Pardon?![]()
Mini's 3-tal schreef: Pardon?Nee geen paarden! Die passen niet op je balkon.![]()
Mini's 3-tal schreef: Pardon?Nou dan zet die maar hier in de wei.![]()
Kim_S schreef: Nou dan zet die maar hier in de wei.Duitse Doggen zijn ook net paarden toch? Maar nee, nee, nee, nee, geen puppy's hier
Leuk zeg, een puppy
Ik zag dat er Duitse Doggenpups geboren worden binnenkort bij iemand van BP![]()
eelke schreef: Of een lief puppybeertjeIk geef Gijs toch altijd al een suikerklontje als ik daar behoefte aan heb?!?!![]()
Mini's 3-tal schreef: Duitse Doggen zijn ook net paarden toch? Maar nee, nee, nee, nee, geen puppy's hierHeb je je ouwe flat nog?Een koningspoedel is al goed genoeg, dus geen roedel honden hier zolang ik hier woon.
Ik geef Gijs toch altijd al een suikerklontje als ik daar behoefte aan heb?!?!
Mini's 3-tal schreef: Duitse Doggen zijn ook net paarden toch? Maar nee, nee, nee, nee, geen puppy's hierJa als jij daar behoefte aan hebt...Een koningspoedel is al goed genoeg, dus geen roedel honden hier zolang ik hier woon.
Ik geef Gijs toch altijd al een suikerklontje als ik daar behoefte aan heb?!?!
Kim_S schreef: Heb je je ouwe flat nog?
Meneer S is het trouwens roerend met je eens. Die wil ook niks horen over puppybeertjes![]()
Maxi's 3-tal schreef:Zo ben ik, nooit te beroerd om een rotopmerking te maken![]()
![]()
Ik wilde het schrijven, maar dacht neee, laat ik eens lief blijven. Maar gelukkig doe jij het dan.![]()