Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

eelke schreef: En als Michiel dan werk heeft komt er een puppy toch?  :angel:
:o :o :o :o

Hoop dat Michiel dit niet leest, heb ik het straks gedaan. ::)

Maar nee hoor, geen puppy erbij. Ik ben al in de wolken dat ik Charlie weer bij mij zal hebben!
Ik ben een gelukkig mens, veel pijn maar een lieve vriend, drie lieve poesjes en Charlie en een fijn huisje.
Kim_S schreef: Nou dan zet die maar hier in de wei.

Leuk zeg, een puppy  :biggrin2:
Ik zag dat er Duitse Doggenpups geboren worden binnenkort bij iemand van BP  :tease:
Duitse Doggen zijn ook net paarden toch? Maar nee, nee, nee, nee, geen puppy's hier >:( Een koningspoedel is al goed genoeg, dus geen roedel honden hier zolang ik hier woon.
eelke schreef: Of een lief puppybeertje :smitten:
Ik geef Gijs toch altijd al een suikerklontje als ik daar behoefte aan heb?!?!
Door Kim_S
Mini's 3-tal schreef: Duitse Doggen zijn ook net paarden toch? Maar nee, nee, nee, nee, geen puppy's hier >:( Een koningspoedel is al goed genoeg, dus geen roedel honden hier zolang ik hier woon.

Heb je je ouwe flat nog?  :P

Meneer S is het trouwens roerend met je eens. Die wil ook niks horen over puppybeertjes  >:(
Door eelke
Mini's 3-tal schreef: Duitse Doggen zijn ook net paarden toch? Maar nee, nee, nee, nee, geen puppy's hier >:( Een koningspoedel is al goed genoeg, dus geen roedel honden hier zolang ik hier woon.

Ja als jij daar behoefte aan hebt...

Ik mag eigenlijk ook geen puppybeertje meer. Heel onredelijk, we hebben heus weer plek na het wegdoen van de kippies.
Kim_S schreef: Heb je je ouwe flat nog?  :P

Meneer S is het trouwens roerend met je eens. Die wil ook niks horen over puppybeertjes  >:(
:2funny: :2funny: :2funny:
Ik wilde het schrijven, maar dacht neee, laat ik eens lief blijven. Maar gelukkig doe jij het dan. :biggrin2:
Door Kim_S
Maxi's 3-tal schreef: :2funny: :2funny: :2funny:
Ik wilde het schrijven, maar dacht neee, laat ik eens lief blijven. Maar gelukkig doe jij het dan. :biggrin2:
Zo ben ik, nooit te beroerd om een rotopmerking te maken  :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door