Amanda/Dino schreef:
Dankje voor de tip! Ik ben in zijn advertentie hier ook zo duidelijk en eerlijk mogelijk geweest omdat ik het niet eerlijk vind dat ze achteraf achter dingen moeten komen. Zo is mij verteld dat hij prima alleen kan zijn en na het boodschappen doen lagen de planten van de vensterbank, spiegels van de muur en ga zo maar door en wil dat hij een baasje krijgt die alles van hem weet en 100% voor hem gaat want dat verdiend hij echt!
Super! Als je hem anders zou beschrijven dan hij is, heb je inderdaad alleen maar de kans dat hij weer een negatieve ervaring erbij krijgt van een mislukte plaatsing. Daar heeft niemand wat aan, hij niet en eventuele adoptanten ook niet.
Is hij gecastreerd? In sommige landen willen ze dan nogal jong doen? Maar mocht hij al oorspronkelijk uit het buitenland komen, dan is hij natuurlijk al een hele poos in Nederland. Zo jong castreren ze alleen in Roemenië geloof ik en ik denk niet dat hij daar vandaan komt

. Is er helemaal niks te herleiden via alle voormalige baasjes?
Je zou eens een topic kunnen openen op het buitenlandse honden forum. Wellicht dat mensen daar een idee hebben of misschien een stichting hem zelfs herkent. Toch zou het me ook niks verbazen als hij gewoon van oorsprong Nederlands is.
Waar hij ook vandaan komt, hij is prachtig en het lijkt me echt een leuke eigenwijze puber

.