Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door sella
als recht geaarde duitser kan je zo een opblaasbare gewoon indeuken tegen de muur of lek prikken aan de cv om bij je zaakje te komen. :-\
Hier bij een gecompliceerde castratie gekozen voor romper en kap. Maar de kap alleen om als je hem niet in de gaten kan houden.
Ik hoop dat hij goede pijnstilling krijgt en er nu niet zo naar taalt. Want met pijn gaan ze door roeien en ruiten om te kunnen likken.
Je kan ze helaas niet goed duidelijk maken dat het niet slim is om eraan te zitten.
Door Else
Nou hij is idd mega obsessief met likken. Ook met hotspots in het verleden ging die als een malle likken de hele dag.
Daarom denk ik ook dat zo'n opblaaskraag niet voldoende tegen houdt.
Maar zou zo'n comfy cone of bitenot nog wat zijn?
Zo'n comfycollar ziet er ook best stevig uit.
Wij hebben een compfy cone voor de honden.
De band zou ik niet doen want dan kan hij er waarschijnlijk toch bij komen. De cone is zacht, buigt mee als ze erop gaan liggen, blijven ze ergens achter hangen veert hij mee en weer terug, makkelijk vast te zetten met de halsband en snijd niet in de nek.

Ik vind hem ideaal en mijn mannen vinden hem vele malen prettiger dan een plastieke.
Door *Dorothea*
hannabelgje schreef: Hier ook altijd nog uitwendige hechtingen. De da vindt dat beter voor de wondgenezing.
ik ben ook groot voorstander van uitwendige hechtingen, die haal je er na 10 dagen uit, die oplosbare geven vaak toch veel reactie in de omgeving en doen er maanden over om op te lossen.
Door fransbulletje
Ik heb voor Jules ook een comfy cone gekocht na zijn operatie en dat werkte heel goed.
Aan één kant de kap omgevouwen zodat hij kon eten en drinken.
Makkelijk vast te maken en blijft goed zitten.
Door Lil
De arme ziel.

Hier ook goede ervaringen met de comfy cone. Zo'n opblaasbare was niet heddurproof. Prik, psssstttt lek.
Laatst gewijzigd door Lil op ma 17 mar 2014, 21:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Else
sella schreef: Hoe gaat het nu met je kanjer?
Gaat gelukkig goed nu.
Hij is afgelopen maandag weer geopereerd en hij heeft nu een hele rits hechtingen want ze hebben z'n hele zaakie weg gehaald.
Hij heeft veel minder pijn en is vrij rustig de hele dag.
Vanmorgen bij de da geweest en die vond ook dat het er allemaal goed uit zag.
Fieuw wat een opluchting om je hond niet meer zo te zien creperen vd pijn.
Hij heeft nog last vd hechtingen maar hij denkt er niet zo vaak aan dus ligt de meeste tijd rustig te tukken in zn mand.
Kap zorgt ook al niet meer voor zoveel stress.
Volgende week vrijdag mogen de hechtingen eruit  :)
Door Else
Wat lief dat je er aan denkt om dat te vragen  :flowers: :flowers: :flowers:
Morgen mogen de hechtingen eruit.
Het gaat best goed, wond ziet er mooi uit, die hechtingen beginnen hem nu wel te jeuken maar goed dat zijn nog effies de laatste loodjes en dan is het hopelijk helemaal klaar :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door