Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Kaela schreef: Wow dat ziet er heel mooi uit! Ben benieuwd hoe lang je gras het volhoudt! Het kost hier nogal wat tlc hihiJa daar ben ik ook wel bang voor...daarom hebben we ook echt voor graszoden gekozen, dat is tenminste al wel echt een mat. En er mag niet op gepiest worden... da's in ieder geval de bedoeling.
Martine-Tom schreef: Knap! 8)Het deed zo allejezus pijn dat het of keihard gillen werd, of in mijn broek piesen, of een schop tegen een andere steen. Het werd het laatste
Netjes geworden!
eelke schreef:Water
Weet iemand hoe dat spul heet wat je er op kan doen als er wel op gepiest wordt? Tegen de gele plekken?
eelke schreef:Aha nu snap ik het
Het deed zo allejezus pijn dat het of keihard gillen werd, of in mijn broek piesen, of een schop tegen een andere steen. Het werd het laatste![]()
eelke schreef: Ja daar ben ik ook wel bang voor...daarom hebben we ook echt voor graszoden gekozen, dat is tenminste al wel echt een mat. En er mag niet op gepiest worden... da's in ieder geval de bedoeling.Hier is het vooral een "probleem" dat Oscar met een gang aan komt rennen en dan get gras gebruikt voor keihard remmen en een haakse bocht. Dus van een mooi strak veldje is al geen sprake meer. Ik heb het nu weer door gezaaid en dat zal uiteindelijk wel nodig blijven. Vind ik niet erg, het ligt er voor hem. En als het te lelijk wordt mik ik er ook gewoon graszoden overheen en weer en weer en weer. Enzo
Weet iemand hoe dat spul heet wat je er op kan doen als er wel op gepiest wordt? Tegen de gele plekken?
Het deed zo allejezus pijn dat het of keihard gillen werd, of in mijn broek piesen, of een schop tegen een andere steen. Het werd het laatste![]()
Martine-Tom schreef: Aha nu snap ik hetJa, mijn teen doet nu meer zeer dan mijn pink. Ik was zo boos
Auch![]()
kaszi schreef: WaterIk zei al tegen mijn moeder, tja, normaal doe ik wat azijn over pis-plasjes!
Ziet er heel netjes uit, wat een transformatie zeg!!!!!