Sorrysorry!
Ik wist niet dat je nog antwoord nodig had, ik wilde gewoon weer eens roepen tegen 14 maart voor een beetje konijn.
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
koekje schreef: Sorrysorry!Haha was ook niet per see, maar alles is nu verdacht he
Ik wist niet dat je nog antwoord nodig had, ik wilde gewoon weer eens roepen tegen 14 maart voor een beetje konijn.
koekje schreef: Ik heb een liedje in mn hoofd:En bedankt voor het delen van dat genot
eelke schreef: Ik hoef vandaag maar van 3 tot 7 te werken! Hoe lekker!Dan zou ik ze wel in een zakje/bakje water meenemen, anders gaan ze dood
En dan heb ik gewoon al weekend 8)
Ik ga dus zo maar een rondje sjok doen met de guppen en dan ffkes werken.
Nynke schreef: Dan zou ik ze wel in een zakje/bakje water meenemen, anders gaan ze doodJa, die mening hebben zij zelf ook inderdaad![]()
![]()
Kaela schreef: Leuk Theo!Arme Oscar. Kom maar bij Pixie logeren Oscar...hier mag je lekker op de bank liggen en er over heen rennen. Dat doen Noppie en Pixie ook.
Oscar kreeg net de kolder in de kop en hij ging rondrennen en ook over de bank rennen. Mag natuurlijk helemaal niet (hij mag niet eens op de bank liggen, arm arm schaap), maar we hebben krom gelegen van het lachen. Heerlijk, zo'n uitbarsting van maffigheid![]()