Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

eelke schreef: Ik hoef vandaag maar van 3 tot 7 te werken! Hoe lekker!
En dan heb ik gewoon al weekend  8)

Ik ga dus zo maar een rondje sjok doen met de guppen en dan ffkes werken.
Dan zou ik ze wel in een zakje/bakje water meenemen, anders gaan ze dood  :-\ :-\
Ik heb stress van iets en dat slaat op m'n gewrichten  :( Alles was geregeld en nu wordt er ineens moeilijk gedaan. Heb gebeld en gezegd dat ze het maar afblazen en alles laten zoals het was. Kreeg spontaan flashbacks van dingen die 10 jaar geleden goed fout gingen doordat 2 personen hun boekje te buiten gingen en ik de dupe hiervan was.
Leuk Theo!

Oscar kreeg net de kolder in de kop en hij ging rondrennen en ook over de bank rennen. Mag natuurlijk helemaal niet (hij mag niet eens op de bank liggen, arm arm schaap), maar we hebben krom gelegen van het lachen. Heerlijk, zo'n uitbarsting van maffigheid  ;D
Kaela schreef: Leuk Theo!

Oscar kreeg net de kolder in de kop en hij ging rondrennen en ook over de bank rennen. Mag natuurlijk helemaal niet (hij mag niet eens op de bank liggen, arm arm schaap), maar we hebben krom gelegen van het lachen. Heerlijk, zo'n uitbarsting van maffigheid  ;D
Arme Oscar. Kom maar bij Pixie logeren Oscar...hier mag je lekker op de bank liggen en er over heen rennen. Dat doen Noppie en Pixie ook.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door