Dit komt wel goed.
Ja, hij is wel echt geweldig hoor, Oscar!
(als je er tegen kunt en mee om kunt gaan, met zo'n knul).
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Lizzy schreef: Wow, wat een gaaf filmpje! Ja, Oscar is vrij duidelijk in "nee". Maar jeetje.., wat heb jij een geduldVind je? Grappig, dat valt mezelf helemaal niet op. Ik ben gewoon lekker bezig en als ik even moet wachten dan wacht ik gewoon even. Wel leuk om te horen, dank je.
Dit komt wel goed.
Ja, hij is wel echt geweldig hoor, Oscar!
(als je er tegen kunt en mee om kunt gaan, met zo'n knul).
Als hij morgen een dik vet probleem heb, dan heb ik vier opties. Optie 1: ik bel Monique en overleg met haar. Optie 2: hij is inmiddels zo ver dat hij zich laat prikken, dus ik spuit hem plat en behandel hem (ik heb hier geen naalden, maar ik klier hem met prikkende dingen in zijn nek, dus dat zie ik nu als zeer bruikbare optie). Optie 3: ik heb voor nood nogal pittige pillen van de dierenarts mee, zodat we die hier kunnen geven en dan kunnen we hem altijd nog platspuiten. Optie 4: hij gaat bij de dierenarts in hun allerlaatsteredmiddelhoutgreepsysteem.Bedankt voor je antwoord.
Optie 5: ik moet er maar op vertrouwen dat ik trainingstijd genoeg heb. Deze vraag, vanuit mezelf gesteld, heeft me op clinicdag 1 een pittige huilbui opgeleverd. Wat nou als? Nou, dan lossen we het wel weer op en als dat niet linksom gaat, dan maar rechtsom. En de kans dat het gebeurd is klein genoeg om los te laten en vertrouwen te hebben dat het goed komt.