Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door ChantalKrijn
Elf schreef: Wij hebben een natuurstenen vloer met daarop een hoogpolig kleed. Kan zo'n robotzuiger dat ook aan? Of slaat hij het kleed dan 'gewoon' over?
Hier leisteen achtige plavuizen. Daar doet hij het prima op, hoe hoog is hoogpolig? Ons tapijt boven op de overloop doet hij wel gewoon, daarvan is de draad gok ik 1,5/2 cm lang.
Je kunt ook een afbakening voor het kleed leggen. Bij de Roomba zijn dat kastjes, bij de Neato is het een magneetstrip die je dan onder je kleed legt. Dan gaan ze er niet heen
Door vl1411
ligt eraan hoe hoogpolig
mijn kleed zuigt hij niet is te hoog
daar gaat hij dus gewoon omheen
maar de deurmatten wel
en bij mn tante die heeft niet zo'n hoogpolig kleed die zuigt hij ook prima
maar je mag de roomba een paar weken testen dus... kwestie van proberen :)
Door Eef+Stippels
Handig dat die robotstofzuigers er nu ook in kwalitatieve varianten met hepafilter zijn  :D

Hier zouden ze de robot volgens mij dezelfde dag nog vermoorden, dus ik ben vorige week voor een gewone stofzuiger gegaan, maar wel een hele fijn van Nilfisk (Elite Superior), met Hepa14 filter. De fijnste stofzuiger die ik ooit heb gehad  :D

Dat is denk ik wel iets om op te letten als je dat belangrijk vindt: wat voor hepa filter in de stofzuiger zit. Dat kan maar zo een Hepa 8 of 10 zijn, terwijl die lang niet zo veel stof/kleine deeltjes zuiveren.
Door Ramses1
Mini's 3-tal schreef:

::) Elke keer weer tranen van het lachen hier. Vooral het eind vind ik zo hilarisch, die kat kijkt echt met een blik van: Human! It's broken, FIX IT!! :biggrin2:
Ik kende hem al maar hij blijft geweldig! Dat pakje ook erbij...  :2funny: :2funny: :2funny:
Door Lil
Cindy de Wolf schreef: Er zijn 3 merken die dweilrobots maken, de scooba is dan van roomba, althans van die maker. Dan heb je nog een dirt devil en een bravaa. Maar inderdaad ik deel je mening. Volgens mij duurt het nog wel een jaar of 3 voordat hieruit de kinderziektes zijn.
ik ben ook al een samsung philips en een LG tegengekomen hoor. En nog 2 of 3 merken die ik niet ken.
Door Cindy de Wolf
Lil schreef: ik ben ook al een samsung philips en een LG tegengekomen hoor. En nog 2 of 3 merken die ik niet ken.
Stofzuiger of dweiler?? Stofzuiger heb ik inderdaad ook van die merken voorbij zie komen maar geen dweiler, of heb ik nu echt fout zitten googelen??
Door Cindy de Wolf
Irish schreef: Die hebben wij en we zijn er tevreden over! Hadden problemen met de accu maar is met een nieuw batterijen pakket helemaal opgelost!
Dat heb ik veel gelezen in de reviews. Heb je een nieuwe accuset van neato gehad of heb je wat anders gekocht?
Door Nadia
Eef+doggies schreef: Handig dat die robotstofzuigers er nu ook in kwalitatieve varianten met hepafilter zijn  :D

Hier zouden ze de robot volgens mij dezelfde dag nog vermoorden, dus ik ben vorige week voor een gewone stofzuiger gegaan, maar wel een hele fijn van Nilfisk (Elite Superior), met Hepa14 filter. De fijnste stofzuiger die ik ooit heb gehad  :D

Dat is denk ik wel iets om op te letten als je dat belangrijk vindt: wat voor hepa filter in de stofzuiger zit. Dat kan maar zo een Hepa 8 of 10 zijn, terwijl die lang niet zo veel stof/kleine deeltjes zuiveren.
De stofzuiger die ik me wil gaan halen heeft een Hepa 13. Is dat ook oké?
Door Irish
Cindy de Wolf schreef: Dat heb ik veel gelezen in de reviews. Heb je een nieuwe accuset van neato gehad of heb je wat anders gekocht?
We waren qua garantie helaas te laat om de accuset van Neato te krijgen, zelf een nieuwe gekocht en nu doetie het weer als een zonnetje! :)

Katten blijven gewoon liggen (je hoort hem op de achtergrond bezig)
Door Cindy de Wolf
Irish schreef: We waren qua garantie helaas te laat om de accuset van Neato te krijgen, zelf een nieuwe gekocht en nu doetie het weer als een zonnetje! :)

Katten blijven gewoon liggen (je hoort hem op de achtergrond bezig)
Heb je van een ander merk accu's gekocht? En zo ja welke. Deze klacht ben ik namelijk veelvuldig tegen gekomen en ook dat ze allemaal net buiten de garantie vallen...

Ben benieuwd hoe die van mij gaan reageren en waar de knelpunten in huis gaan zitten...
Door Cindy de Wolf
Tibbies schreef: Ik ben ook zeer benieuwd.

Vandaag bericht van Redcoon dat hij verstuurd is. :D
Die van ons zal er al wel liggen maar we zijn nu op vakantie :P
Door Lil
Cindy de Wolf schreef: Stofzuiger of dweiler?? Stofzuiger heb ik inderdaad ook van die merken voorbij zie komen maar geen dweiler, of heb ik nu echt fout zitten googelen??
O jee, dweiler. Die zijn idd nog niet zo veel. Ehhhh nu wil ik dadelijk een setje vrees ik.....
Door Cindy de Wolf
Lil schreef: O jee, dweiler. Die zijn idd nog niet zo veel. Ehhhh nu wil ik dadelijk een setje vrees ik.....
Ik dus ook.....maar ga braaf nog even op mijn handjes zitten. Iig tot aan het vakantiegeld.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door