Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Ik heb d'r ook maar eens op geklikt maar ik ben zo bang dat dit het meest oude en smerige huisje is wat je maar kan krijgenWe zijn bij Landal erg aan het renoveren, de foto's laten een deels vernieuwd interieur zien en zo wordt er niet gedacht hoor, anders hadden ze dit type bungalow helemaal niet ontwikkeld. Toch voor hondenvolk...
*Dorothea* schreef: Ooow hier moet ik heenDat kan niet want ik ga al..
http://www.landal.nl/nl-nl/bungalowpark ... daties/6b3
Else! schreef: Geknipt-geplakt van de website:Hier lezen er twee mee en vragen of ze in Duitsland bij Landal ook al zo ver zijn. Dit menu willen ze wel! Maar het wordt voor nu even kvv voor ze.
"Speciale hondenmenukaart in het restaurant (de serre is hondentoegankelijk)"
Ben benieuwd wat daar op de kaart staat
Mmmmm een amuze van kalfshoef met mango
Voorgerecht een zalmkopje gevuld met gemalen pens
Hoofdgerecht parelhoen op een bedje van kippenlevertjes
Nagerecht gevulde kong met banaan, crispy gedroogde capelin en slagroom on top
Summerditches schreef: Dat kan niet want ik ga al..wanneer ga je?![]()
![]()
*Dorothea* schreef: wanneer ga je?Ik zal binnenkort eens foto's maken. Ik ga naar een oud type huisje met een oud interieur, betaal daardoor bijna niets voor een midweek. Maar de foto's die ik kreeg toegestuurd (sinds wanneer krijg je zo'n folder van het park met al je reserveringsgegevens erin thuisgestuurd? Dat kreeg ik vorig jaar niet) waren echt dik in orde hoor. Niet zo modieus en modern als nu, maar wel helemaal ok. De rest van de huisjes zijn daar al vernieuwd en daar betaalde ik 3x meer. Vind ik het verschil niet waard....
ik ben benieuwd
en zo te zien is dit niet het oudste type huisje, ziet er best netjes uit.
henneke schreef: ik wil ook weer een weekendje weg , het maakt me geen hol uit waar naar toe als het maar lekker even weg isik heb 7 april een week vrij![]()
Elvira schreef: ik miste ook de vriezer, ben momenteel op zoek naar vakantie huisje voor van de zomer en de eerste selectie is aantal honden en daarna vriezer.Ben ook aan het zoeken voor Belgie.
Overigens kun je in Groot-Britannië ook heerlijk op losloopvakantie.
Jantina schreef: Ik heb d'r ook maar eens op geklikt maar ik ben zo bang dat dit het meest oude en smerige huisje is wat je maar kan krijgenDat denk ik niet direct hoor.. Toch voor hondenvolk...
*Dorothea* schreef: Paulien weet jij waar Twenhaarsveld ligt op dit kaartje, is dat vlakbij het losloopgebied?Ik heet geen Paulien,maar volgens mij is dat links naast de bovenste gele plek.
![]()
Sanyo schreef: Ik heet geen Paulien,maar volgens mij is dat links naast de bovenste gele plek.Nee.... volgens mij niet, dat is toch Landal Hellendoornse Berg die daar ligt? Twenhaarsveld ligt aan de voet van de Holterberg lees ik. Als ik op google maps kijk ligt het rechts van het zalmkleurige stukje helemaal onderin het kaartje.
Ondertussen is daar onlangs het losloopstuk s aangepast voor de nieuwe invasie "toeristen" van het park, alle fietspaden door het losloopstuk zijn lekker belegd met een mooie laag asvalt, waardoor de bejaarden op elektrische fietsen er lekker geluidloos doorheen zoeven, net als de scootmobielsEn als de naast gelegen zandpaden erg drassig zijn kan men er ook met de auto overheen...
In het weekend kom je er overal mountainbikers tegen, niet alleen op de mountainbike route.
Door de week kun je er wel goed met de hond lopen, dan is het als het niet al te mooi weer is wel rustig![]()