Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Mieke L.
koekje schreef: Ik heb nu ook ineens zomaar zin in kabouterhoedjes. maar dan met zonder pus uiteraard.
ik ook maar wel met pus  :biggrin2:
Door hannabelgje
De vochtige reinigingsdoekjes van de lidl. Poets ik mijn halve huis mee
Ik heb een antipathie tegen vaatdoekjes. Brrrrr
Door -Annemarie-
koekje schreef: Ik heb nu ook ineens zomaar zin in kabouterhoedjes. maar dan met zonder pus uiteraard.
Nou, dat niet. Maar wel in kaassoufflé's.  :biggrin2:
Door koekje
Bah, ik heb net een lekker stukje chocola gegeten en nu ineens plaatjes van pusflappen op mn netvlies.
Door Angelique
K&D schreef: Schuimen jullie dan heel het Lidl-land af voor smeerkaas? :o :biggrin2:
Nee joh, als het er toevallig ligt neem ik 2 verpakkingen mee, kan ik weer even vooruit.  Ook lekker om door je spinazie te smelten en dan over je pasta te gooien.  :biggrin2:
Door *Dorothea*
Angelique schreef: Nee joh, als het er toevallig ligt neem ik 2 verpakkingen mee, kan ik weer even vooruit.  Ook lekker om door je spinazie te smelten en dan over je pasta te gooien.  :biggrin2:
o dat klinkt goed
Door Angelique
*Dorothea* schreef: o dat klinkt goed
Is het ook en dan heeft het dus ook nog een hoog luie wijvengehalte  :biggrin2:
Door *Dorothea*
Angelique schreef: Is het ook en dan heeft het dus ook nog een hoog luie wijvengehalte  :biggrin2:
doe je er verder nog wat door?
ik doe meestal boursin door de spinazie smelten, maar dan doe ik er ook nog spekjes en champignons door...
Door Mieke L.
Angelique schreef: Is het ook en dan heeft het dus ook nog een hoog luie wijvengehalte  :biggrin2:
lekker en lui, win win dus!
Door Angelique
*Dorothea* schreef: doe je er verder nog wat door?
ik doe meestal boursin door de spinazie smelten, maar dan doe ik er ook nog spekjes en champignons door...
Zelfde principe. Je krijgt gewoon een dunnig kaassausje. Klodder door je spinazierisotto is ook lekker  :biggrin2:

(jaja een echte smeerkaas met kruidenfetisjist  :biggrin2:
Door - Judith -
K&D schreef: En de scharen van de Ikea, die gekleurde in 3 maten... :biggrin2:
Ik zeg: de blauwe scharen van Ikea, daar knip ik al het barfspul mee  :). Ik ging laatst met twee collega's op bezoek bij een opdrachtgever in Amsterdam Zuidoost. We waren ruim op tijd, dus toen ben ik even door de Ikea gehold om er nog een paar te scoren. Ik moet zeggen, het kostte wat moeite om het waarom ervan uit te leggen  ;D
Door Alba
De Lidl smeerkaas is idd echt heel lekker. Als redelijke vervanger is die van de AH Basic ook best binnen te houden (grootverbruiker smeerkaas de laatste tijd).

Vuilniszakjes van de Lidl zijn veruit de beste. Hoewel die van de Wibra ook goed zijn (mag de Wibra meedoen in dit topic?).
Door Mieke L.
Alba schreef: De Lidl smeerkaas is idd echt heel lekker. Als redelijke vervanger is die van de AH Basic ook best binnen te houden (grootverbruiker smeerkaas de laatste tijd).

Vuilniszakjes van de Lidl zijn veruit de beste. Hoewel die van de Wibra ook goed zijn (mag de Wibra meedoen in dit topic?).
Ha ha, ja die Basic smeerkaas vind ik ook lekker, de  knäckebröd ook trouwens. Die heb ik op voorraad op mijn werk.
Door Alba
Ik heb altijd een pakje van die nep-cracottes (Lidl of AH Basic ook :) ) maar ter afwisseling zal ik weer eens de knäckebrödjes doen. Ben een gewoontedier geloof ik!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door