Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
**Jillaroo** schreef: Ik wil zelfs vragen of ze er eentje op maat kunnen maken voor mijn kist.Ja, dat doen ze, hebben ze voor mij ook gedaan !
Jantina schreef: Wat zijn dat voor kleedjes, Rostero?bij http://www.hondenbenodigdheden.nl/ Ik zie ze zondag, weet niet welke maat werpkist heb je? Dan wil ik ze best voor je mee nemen. Ik heb evt. ook nieuwe vetbedden liggen ( 100 x 150) dus mocht je twijfelen of je ze niet op tijd binnen krijg.. O en nog een kleine in het knal roze 75 x 50 gekocht op de winner voor in de auto maar daar nog niet in gekomen ( ja van de winner naar huis...)
Ik heb ze besteld bij Witjes. Zijn te groot hoor, moet ze op maat knippen maar liever dat dan te klein. Anti-Slip.
Voor Lizzy is de kist nu te glad, als ze er in wil komen met dat dikke lijfje is nu niet prettig omdat ze, eenmaal over de rand, door schuift... (ja het is wat zo'n klein hondje)
Jantina schreef: Ik had ook anti slip bedacht maar diegene die mij komt helpen met de bevalling zei weer dat het wel moest. Als moeder gaat graven en er een puppy onder komt heb je kans dat ie stikt...Maar antislip graven ze ook wel om hoor. Als je geen kreukels wilt dan is omspannen zoals een hoeslaken en die om je bodem leggen de enige optie.
@jillaroo als t goed is komen ze maandag binnen...
Lizzy schreef: Nee maar even zonder dollen. Alles dat ik uit had gedacht en waarvan ik dacht "is handig" is niet handigja zoals dat vreselijk handige puppytoilet![]()
Lizzy schreef: Ja, ik had een matrasje met nep-leer op maat laten maken (Nou Roos had al een hol gegraven van ongeveer anderhalve meter diep! Je zag alleen haar staartje nog boven de grond uitkomen. We hebben het dichtgegooid. Ik vind het iets te koud buiten om op mijn knieën voor een hol te gaan liggen. :-)![]()
) en daar hadden we badstof en fleece hoeslakentjes voor genaaid. Dat blijft liggen. De rest niet. Maar ideaal? Neuh. Biscuit wilde door de hoeslakentjes heen een gat graven in het matras. Ze willen nou eenmaal graven..... Soms denk ik wel eens "geef die honden een hol buiten in de tuin, die ze zelf hebben kunnen graven". Dat geneuzel van ons, met lampjes, matrasjes, warmte matjes, vetbedjes, etc. Ze willen gewoon een hol
Nee maar even zonder dollen. Alles dat ik uit had gedacht en waarvan ik dacht "is handig" is niet handig![]()
Erna schreef: Nou Roos had al een hol gegraven van ongeveer anderhalve meter diep! Je zag alleen haar staartje nog boven de grond uitkomen. We hebben het dichtgegooid. Ik vind het iets te koud buiten om op mijn knieën voor een hol te gaan liggen. :-)In ieder geval ruim op tijd begonnen met de voorbereiding.
Lizzy schreef: Ja, ik had een matrasje met nep-leer op maat laten maken (Tijdens de bevalling liggen er hier alleen kranten en misschien een handdoek ofzo in, maar geen leuke dekentjes ofzo. Wat je zegt, ze willen toch door de bodem heen, een rommeltje wordt het toch en De werpkist leuk aankleden is vroeg genoeg als alle beebs lekker bij mam aan de tiet liggen.![]()
) en daar hadden we badstof en fleece hoeslakentjes voor genaaid. Dat blijft liggen. De rest niet. Maar ideaal? Neuh. Biscuit wilde door de hoeslakentjes heen een gat graven in het matras. Ze willen nou eenmaal graven..... Soms denk ik wel eens "geef die honden een hol buiten in de tuin, die ze zelf hebben kunnen graven". Dat geneuzel van ons, met lampjes, matrasjes, warmte matjes, vetbedjes, etc. Ze willen gewoon een hol
Nee maar even zonder dollen. Alles dat ik uit had gedacht en waarvan ik dacht "is handig" is niet handig![]()