Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Ruisje
hannabelgje schreef: Oei waarom?
Ik durf het bijna niet te zeggen...  :-X
Elk jaar proberen we het opnieuw, maar we vinden er niks aan.  :-[
Door Lizzy
Ruisje schreef: Ik durf het bijna niet te zeggen...  :-X
Elk jaar proberen we het opnieuw, maar we vinden er niks aan.  :-[
+ 1 

Ik heb het alleen weten vol te houden toen Leo's broer de mol was. Dat was te grappig, om mijn zwager te zien stunten :biggrin2:. Alleen is hij in het echt ook soms zo lekker onhandig dus wij hadden niet door dat hij de mol was :biggrin2:
Door Fenixjuh
Lizzy schreef: + 1 

Ik heb het alleen weten vol te houden toen Leo's broer de mol was. Dat was te grappig, om mijn zwager te zien stunten :biggrin2:. Alleen is hij in het echt ook soms zo lekker onhandig dus wij hadden niet door dat hij de mol was :biggrin2:
Dat was het eerste seizoen dat ik keek.. En zelfs toen kon ik het al niet, zat toen op Sigrid.. ik stem bijna altijd op de winnaar..
Door Ruisje
hannabelgje schreef: Je moet er in het begin ff inkomen, maar dan is het zo leuk!
dat ff inkomen houden we niet vol... pffff

Ja, dan kijk je omdat er iemand die je kent meedoet. Dat is bij voorbaat natuurlijk al hilarisch. Dan zou ik ook kijken  :biggrin2:
Door *Dorothea*

Gisteren lieten ze daar helemaal niks van zien bij de compilatie van 13 jaar WIDM :boo:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door