miik schreef: Vandaag is ook het derde en laatste pupje overleden .....Triest zeg
De 2 andere pupjes waren al eerder overleden.

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
miik schreef: Vandaag is ook het derde en laatste pupje overleden .....Triest zeg
hannabelgje schreef: Toch blijft het best gek dat bij mensen een ks de veiligste manier is en bij honden lijkt het toch nirt zo te zijn. Waar zou dat nu aan liggen dan?Is dat wel zo? Vlgs mij wordt nog steeds natuurlijk boven ks verkozen.
miik schreef: Vandaag is ook het derde en laatste pupje overleden .....Heel triest
Kaio schreef: Is dat wel zo? Vlgs mij wordt nog steeds natuurlijk boven ks verkozen.Ja daarom worden koninklijke kindjes altijd via ks geboren.
hannabelgje schreef: Ja daarom worden koninklijke kindjes altijd via ks geboren.Dit is dus echt niet waar hoor. Die worden ook gewoon gewoon geboren, zonder KS. Alleen als het nodig is. Ook bij mensen overlijden er veel meer vrouwen door KS dan door een normale geboorte. Wat wel zo is, is dat er in het ziekenhuis een team van artsen en verpleging klaar staat. Voor een KS kom je met je hond met een beetje pech terecht bij je dierenarts die zoiets ooit 1 keer eerder in zijn leven heeft gedaan
Lizzy schreef: Dit is dus echt niet waar hoor. Die worden ook gewoon gewoon geboren, zonder KS. Alleen als het nodig is. Ook bij mensen overlijden er veel meer vrouwen door KS dan door een normale geboorte. Wat wel zo is, is dat er in het ziekenhuis een team van artsen en verpleging klaar staat. Voor een KS kom je met je hond met een beetje pech terecht bij je dierenarts die zoiets ooit 1 keer eerder in zijn leven heeft gedaanEn tien minuten na de ks zit je met je slappe pop in de auto, want ze moet de werpkist in, want de kinders moeten drinken.![]()
hannabelgje schreef: Toch blijft het best gek dat bij mensen een ks de veiligste manier is en bij honden lijkt het toch nirt zo te zijn. Waar zou dat nu aan liggen dan?Helaas niet hoor. En ook voor het kind zeker niet. Voor mijn veiligheid kreeg ik een keizersnede, mijn kind heeft er heel veel last van gehad.