Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Kaela schreef: Scheepstouw is erg bewerkt ivm slijtage en zout water. Ik weet niet of dat kwaad kan, maar aangezien het allemaal knaag, kauw en trekwerk is wat honden er mee doen, zou ik eerst nagaan met wat voor soort stoffen zo'n touw bewerkt is.Mijn honden leven nog steeds... (10 jaar gevaren...) en ook de scheepshonden die ik ken, waarvan in ieder geval eentje dag en nacht met een tros in zn bek is oud geworden. Dus ik denk dat dat wel meevalt. Maar goed, navragen kan nooit kwaad.
Gonnie schreef: Die tip van de binnenbanden is helemaal top.....maar ik denk toch dat ik mijn honden daar maar niet mee laat kennismakenLoL, neeeej dat zou ik maar niet doen![]()
Gonnie schreef: Die tip van de binnenbanden is helemaal top.....maar ik denk toch dat ik mijn honden daar maar niet mee laat kennismakenWel mss een leuke handel voor jullie erbij![]()
Daantje schreef: Hier waren altijd een paar dingen favoriet ,met als voorwaarde dat ze er niet ongegeneerd aan mochten gaan knagen .binnenband van een tractor??..............ik gaf 't ooit aan de kinderen om in de tuin mee te spelen (opgeblazen)
Anders slijten de tanden waar je bij staat.
Top 3 :
1.ouwe fietsband zonder binnenband , 1 keer dubbelklappen en met tie -raps vastzetten ,weggooien en sjorren maar,
kun je ook kleine stukjes gedroogde snackies in verstoppen.
2. binnenband van een tractorband ,ventiel eraf halen ,kunnen ze leuk mee flapperen
3 boomband , van dik rubber of canvas wat niet kan rafelen en daar een lange sliert van vlechten en goed vastzetten.
Thea schreef: Wel mss een leuke handel voor jullie erbijHaha, gewoon iedereeen die zn band geplakt wil hebben een nieuwe laten kopen en alle kapotte sparen en speeltjes van knopen.
Jij vlecht ze en maak er speeltjes van en die verkoop je gewoon in de winkel bij de springers in het rek![]()
![]()
Thea schreef: Wel mss een leuke handel voor jullie erbijStom stom stom
Jij vlecht ze en maak er speeltjes van en die verkoop je gewoon in de winkel bij de springers in het rek![]()
![]()
miik schreef: Haha, gewoon iedereeen die zn band geplakt wil hebben een nieuwe laten kopen en alle kapotte sparen en speeltjes van knopen.
Vind het eigenlijk wel een goed idee![]()