Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Angelique
Mijn vrouw en ik won £ 148m op de Euromillions loterij en zal doneren £ 1,5 miljoen aan u in onze voortdurende geluk trekt donaties, weer terug naar ons met uw volledige naam, land en Tel: voor meer informatie over hoe uw geld wordt verzonden aan u.

Zie artikel voor meer info -

Met vriendelijke groet,
Adrian & Gillian Bayford

Afbeelding
Door EliScooby
Angelique schreef: Mijn vrouw en ik won £ 148m op de Euromillions loterij en zal doneren £ 1,5 miljoen aan u in onze voortdurende geluk trekt donaties, weer terug naar ons met uw volledige naam, land en Tel: voor meer informatie over hoe uw geld wordt verzonden aan u.

Zie artikel voor meer info -

Met vriendelijke groet,
Adrian & Gillian Bayford

Afbeelding
Misschien is het dan wel fair om een paar euro over te maken voor de verzekerde verzending :biggrin2:
Door dinky89
Kreeg afgelopen week wel een sms dat ik een prijs had gewonnen en dan moest ik gaan mailen waar ik geen zin in had omdat het fake is ;)

Bij mij op de universiteit (rug) hebben ze ook om de haverklap last van phisingmail. Ze doen dan alsof ze van de rug zijn en de gegevens zoals gebruikersnaam en wachtwoord moeten dan ingevuld worden op een zeer goed gelijkende site. Omdat er dan altijd weer medewerkers zijn die daar in trappen staat de rug mail weer op de blacklist en kunnen mails dus niet/moeilijk verzonden worden......
Door lightning
ik krijg ze alleen van banken dat mijn gegevens geblokkeerd worden. Van alle banken krijg ik dat behalve degene die ik echt heb :P
Door *Marga*
Vandaag kreeg mijn dochter een brief van de Wehkamp , er was een bestelling geplaatst op haar adres maar niet haar naam, of ze maar even wilde bellen.

Bleek dat zij al de vierde was in 2 uur tijd die zo'n brief kreeg.

Oke gedaan wel een duur 0900 nummer natuurlijk,,, ook de politie gebeld maar die hadden er nog nooit van gehoord.

Iemand ook gehad?
Door ien
*Marga* schreef: Vandaag kreeg mijn dochter een brief van de Wehkamp , er was een bestelling geplaatst op haar adres maar niet haar naam, of ze maar even wilde bellen.

Bleek dat zij al de vierde was in 2 uur tijd die zo'n brief kreeg.

Oke gedaan wel een duur 0900 nummer natuurlijk,,, ook de politie gebeld maar die hadden er nog nooit van gehoord.

Iemand ook gehad?
Een brief met de post?? jeetje dan gaan ze er al meer moeite voor doen dan met al die mailbommen.

Ik kreeg helaas ook heel erg veel van dit soort mails. En ik moet zeggen dat ik er onderhand niet goed van wordt wat ze elke keer weer verzinnen. Dan is het weer een "waarschuwingsmail" dat er een grote bestelling op je naam is geplaatst twv van ruim 3000 euro en als je dit wil annuleren moet je op een link klikken. Ik kan me onderhand wel indenken dat er mensen zijn die er zo in stinken.

Ik reageer nergens op.
en inderdaad je kunt het vrij gemakkelijk zien door met je cursor op de afzendernaam te gaan staan, dit lijkt dat bijvoorbeeld bol.com te zijn maar als je de cursor er op zet komt er een of ander vreemd mailadres van willekeurige letters te staan. Je hoeft er niet op te klikken maar gewoon de muis op de link zetten dan zie je het al. Dan weet je dus al dat het foute boel is.
Door keetje
Ikke krijg ook 1 1/2 miljoen!!  :D

The International Monetary Fund IMF have deposited your compensation funds €1.5m. With western Union. All you have to do is to contact western union office with your information such as

Full name.........
Address..........
Phone number........
Your country........

Note, your payment files will be returned to the IMF within 72 hours if we did not hear from you, this was the instruction given to us by the IMF.

Contact Person.

Dir. Michael Bellanto
Tel: +229 68904605
Email: [email protected]

Thanks.
Mr.Daniel Obum
Door keetje
Het kan niet op vandaag,..

>  > ----- Original Message ----- > ----- Original Message ----- > >  > ----- Original Message ----- > ----- Original Message ----- >
A votre attention Monsieur/Madame

Nous vous contactons par cette présente lettre pour vous informer que vous êtes bénéficiaire de la somme de 275.000 EURO à la LOTERIE BILL GATES FOUNDATION. Ceci n'étant donc pas un spam ni un virus, veuillez trouver en fichier joint votre notification de gain. Pour la réclamation de votre gain veuillez entrer en contact avec Maître JACQUES ISNARD par courrier électronique :

Émail: [email protected]

Tel:  (00225) 67 47 29 99

Responsable de la Campagne

MICROSOFT WINDOWS.

En wat ik dan weer geinig vind is dat ze dan een Yahoo of hotmailaccount hebben.  :biggrin2:
Door pike
Ik vind het dan altijd leuk om te kijken waar ze vandaan komen. Die twee van Keetje hebben een telefoonnummer uit Ivoorkust en Benin.  :)
Door keetje
pike schreef: Ik vind het dan altijd leuk om te kijken waar ze vandaan komen. Die twee van Keetje hebben een telefoonnummer uit Ivoorkust en Benin.  :)
Ja leuk he? Dat ze daar met mij bezig zijn. :D
Door keetje
Too schreef: Ooh Keetje staan je nieuwe vrienden er ook bij, misschien
willen ze facebook vrienden met je worden  ;D
Wie weet, ik wacht op hun uitnodigingen om vrienden te worden.  ;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door