Van mij krijgen ze niets.

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Angelique schreef: Mijn vrouw en ik won £ 148m op de Euromillions loterij en zal doneren £ 1,5 miljoen aan u in onze voortdurende geluk trekt donaties, weer terug naar ons met uw volledige naam, land en Tel: voor meer informatie over hoe uw geld wordt verzonden aan u.Misschien is het dan wel fair om een paar euro over te maken voor de verzekerde verzending
Zie artikel voor meer info -
Met vriendelijke groet,
Adrian & Gillian Bayford
![]()
*Marga* schreef: Vandaag kreeg mijn dochter een brief van de Wehkamp , er was een bestelling geplaatst op haar adres maar niet haar naam, of ze maar even wilde bellen.Een brief met de post?? jeetje dan gaan ze er al meer moeite voor doen dan met al die mailbommen.
Bleek dat zij al de vierde was in 2 uur tijd die zo'n brief kreeg.
Oke gedaan wel een duur 0900 nummer natuurlijk,,, ook de politie gebeld maar die hadden er nog nooit van gehoord.
Iemand ook gehad?
pike schreef: Ik vind het dan altijd leuk om te kijken waar ze vandaan komen. Die twee van Keetje hebben een telefoonnummer uit Ivoorkust en Benin.Ja leuk he? Dat ze daar met mij bezig zijn.![]()
koekje schreef: Ter inspiratie: http://www.419eater.com/html/trophy_room.htmOoh Keetje staan je nieuwe vrienden er ook bij, misschien
Too schreef: Ooh Keetje staan je nieuwe vrienden er ook bij, misschienWie weet, ik wacht op hun uitnodigingen om vrienden te worden.
willen ze facebook vrienden met je worden![]()