Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Erna
Ben zooo blij met mijn van nature haarloze benen.......das weer een voordeel van blond zijn. Mijn benen hebben nog nooit een scheermes, hars of andere dingen gezien.  :biggrin2: :biggrin2:
Door Angelique
Erna schreef: Ben zooo blij met mijn van nature haarloze benen.......das weer een voordeel van blond zijn. Mijn benen hebben nog nooit een scheermes, hars of andere dingen gezien:biggrin2: :biggrin2:
Zoals andere mensen  :biggrin2:
Door Beppie1
Mijn zus heeft zo een flitsding.... Is ook opletten welke je aanschaft!
De ene soort werkt met een soort cassette de ander niet(maar lijkt duurder.....) per saldo blijkt de duurdere goedkoper(cassettes erg prijzig!)
Ook kan er een opzetstuk worden bijgekocht voor de bikinilijn....

Resultaat: PERFECT!!

Ikzelf heb een epilady haha...
Door Kaio
[quote="MarijeEnBoomer"]
Ik zou niet zelf met zo'n filtsding aan de slag gaan!
Doe me dan maar een ervaren mevrouw met flitsding!
[/quote]
Het is niet helemaal hetzelfde als in de salon.
Is nl geen permanente ontharing, moet nog steeds regelmatig gebeuren. En voor consumenten gebruik zitten er meer eisen aan qua monkeyproof-heid.
Het werkt om melanine dat ik haar zit, kleurpigment. Daarom mag je huid (bij de huidige generaties) ook niet heel donker zijn.
Haar komt los uit het haarzakje na enkele behandelingen en bij regelmatig gebruik zou je dus ook dunnere beharing krijgen.

Ze zijn overigens ook in andere merken verkrijgbaar, maar volgens mij geen van alle goedkoop.

Ik zou zo'n ding ondanks dat ik blond ben wel graag voor de bikinilijn gebruiken daar epileren niet gaat en scheren ook maar mwoah is, ik had toendertijd graag met de trials mee willen doen, maar ja te blond he  :P
Door Lil
Zal ik iets heel raars vertellen? Ik heb al jaren het idee dat ik door het vele scheren (in de puberteit 2 maal daags, omdat ik toen wel blote benen had en het zo erg groeide) nu steeds minder en langzamer de haren groeien. Scheer nog maar 3 keer per week als iemand het moet zien. Lijkt ook minder veel, raar maar waar. Misschien staat het trouwens onder invloed van hormonen kan ook.
Door Lizzy
Gewoon iedere dag even scheren, hops hops hops, okseltjes, bikinilijntje en beentjes.

Behalve als je pups hebt......

Dan doen we de "feministen look"  :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:
Door Djeena
[quote="Lil"]
Zal ik iets heel raars vertellen? Ik heb al jaren het idee dat ik door het vele scheren (in de puberteit 2 maal daags, omdat ik toen wel blote benen had en het zo erg groeide) nu steeds minder en langzamer de haren groeien. Scheer nog maar 3 keer per week als iemand het moet zien. Lijkt ook minder veel, raar maar waar. Misschien staat het trouwens onder invloed van hormonen kan ook.
[/quote]Dat gevoel heb ik ook maar wat ik minder op mijn benen heb, komt wel tussen mijn neus en bovenlip lijkt wel  :biggrin2: :o
Door K&D
Tjsa...ergens moet het er toch uit he... :biggrin2:
Heeft trouwens niet veel met leeftijd te maken. M'n buuf heeft ook al jaren een snor. En die is 34...(en het is echt een buurvrouw... :-X )
Door -Annemarie-
Hihi, de feministen look.  :biggrin2:

Voor de 'snor' en rest gezichtshaar (niet de wenkbrauwen) heb ik een epispring. Werkt helemaal prima. Met harsen of een sundepil gaat mijn huid kapot.

Lekker topic.  ;D
Door Djeena
[quote="-Annemarie-"]
Hihi, de feministen look.  :biggrin2:

Voor de 'snor' en rest gezichtshaar (niet de wenkbrauwen) heb ik een epispring. Werkt helemaal prima. Met harsen of een sundepil gaat mijn huid kapot.

Lekker topic.  ;D
[/quote]een epispring. Nooit van gehoord maar heel interessant want ik blijf altijd tobben hoe het beste te doen. Vroeger gebruikte ik ontharingscreme maar dat brandt me nu teveel.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door