Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door pearlsofpassion
Ow jee.
Sterkte vandaag!

Ze zijn er zo weer bovenop en het is echt nodig, maar het is toch altijd lastig om een perfect gezond dier binnen te brengen. Vond ik toch...
En 2 dan nog...
Door dinky89
Ja, het voelt heel krom om ze te laten opereren aan iets waar ze zelf (nog?) geen last van hebben. Wat dan wel weer fijn is aan het feit dat ze samen zijn is dat ze niet alleen bij de dierenarts in een hokje zitten maar samen zijn en dus steun aan elkaar hebben. Na de operatie worden ze namelijk bij elkaar gezet om bij te komen. Wat nog wel humor was, is dat bij de intake de DA eerst Jop had gehad en die weer in zijn reismand had gezet. Die stond dus achter haar op de tafel. Op de behandeltafel stond de reismand van Iza. Toen ze klaar was met Iza stopte ze prompt Iza bij Jop in de reismand en deed het deurtje weer dicht. Je zag haar echt een seconde twijfelen bij de aanblik van de lege reismand op de behandeltafel en vroeg zich af of ze ze nu inderdaad beide in één mandje had gestopt ;D Was inderdaad het geval. Past nu nog net maar dan is het wel beetje proppen, is wat anders dan toen we ze ophaalden en ze er nog makkelijk samen in pasten :biggrin2: Was nu maar even voor het vervoer van de behandelkamer naar de wachtruimte voor de castratie/sterilisatie.

Edit: ik ben zojuist gebeld dat de operatie is geslaagd en ik ze tussen half 2 en 2 weer op mag halen :)
Door pearlsofpassion
Fijn dat tot nu toe alles al goed gegaan is. :)

De 2 katers zitten hier ook altijd samen in een bakje. Helpt met de stress.
Das niet zo zwaar als jullie katten worden, maar toch ook 11,5kg samen... :)
Door hannabelgje
Blij dat ik de mijne gecastreerd "geleverd" krijg. Ik vind dat zo'n mega stress gedoe. Sterkte met de poezenkinders vandaag. Hopelijk vlug weer de oude.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Door Robian
dinky89 schreef: ma 06 feb 2023, 09:54 Het lange wachten is begonnen. Vanmorgen Jop en Iza afgeleverd bij de DA voor de castratie/sterilisatie. Vanmiddag wordt ik gebeld wanneer ik ze weer op kan halen.
spannend... sterkte met wachten
Door Tibbies
Fijn dat alles goed is gegaan.
Als het goed zijn ze bijna weer thuis waar je ze lekker kan verwennen.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Door dinky89
Ja, ze zijn weer thuis :)
Kon nu wel een zwaardere reismand gaan tillen want jut en jul waren samen in één reismand gekropen ;D Ze waren daar net een getrouwd stel zeiden ze, konden niet met en niet zonder elkaar :biggrin2: Had nog wel de keuze om ze beide in een eigen reismand mee terug te nemen maar ik heb ze maar mooi samen in één reismand laten zitten nu ze daar zelf zo voor gekozen hadden.
Door smulpaap
Miss hunter gaat medio April op de foto
Het was even zoeken naar een geschikte fotograaf, geduld , geen dwang etc . En natuurlik een mooie locatie . We hebben gekozen voor Gasteren . Dus , hopelijk zitten de weersomstandigheden ook mee , anders uitstel . Maar dat hoop ik niet , gezien haar vacht . Dat is ook zo'n ding . Het moet weer geen coupe mini schaap zijn :biggrin2:
Door Charlie Angel

dinky89 schreef:Ja, ze zijn weer thuis :)
Kon nu wel een zwaardere reismand gaan tillen want jut en jul waren samen in één reismand gekropen ;D Ze waren daar net een getrouwd stel zeiden ze, konden niet met en niet zonder elkaar :biggrin2: Had nog wel de keuze om ze beide in een eigen reismand mee terug te nemen maar ik heb ze maar mooi samen in één reismand laten zitten nu ze daar zelf zo voor gekozen hadden.
Getrouwd stel. AfbeeldingAfbeelding
Maar fijn dat ze weer thuis zijn. Afbeelding
Door dinky89
Waar Iza gisteren nog moeite had met op de bank komen en we haar daar bij moesten helpen, springt ze vandaag weer als vanouds op de eettafel. Geloof dus dat het goed gaat :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door