Maar ik ga eens kijken naar een tuig met ring op de borst.
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Kim_S schreef:Hmmm. Joep is natuurlijk wel een brave Golden, en geen Etterhoun...
Kim_S schreef:O dat is Atzi ook, een heul zelfstandige jachthond! Compleet met spoorzoeken!Precies, gewoon het positieve er van in zien!
Wat gaaf, heb ik niks voor hoeven doen
Kim_S schreef:Ik moet gewoon erg aan het idee wennen dat het een eigenwijs stuk vreten is zonder een greintje "will to please"He een lopend buffetHij doet het niet expres natuurlijk.
En ik vind het erg lastig dat ik te weinig tijd heb om goed te trainen. Maar daar kan die hond ook niks aan doen natuurlijk.
Eens kijken of een lange lijn een beetje werkt. Ik durf hem echt niet los te laten met al die fazanten, hazen en reeën hier...
Kim_S schreef:Dat is Atzi zijn tekstIs dat niet meer "tr*t laat me los!!!"
Martine-Tom schreef:Is dat niet meer "tr*t laat me los!!!"Hij wisselt het af![]()
![]()
Kim_S schreef:Ik moet gewoon erg aan het idee wennen dat het een eigenwijs stuk vreten is zonder een greintje "will to please"Hij doet het niet expres natuurlijk.
En ik vind het erg lastig dat ik te weinig tijd heb om goed te trainen. Maar daar kan die hond ook niks aan doen natuurlijk.
Eens kijken of een lange lijn een beetje werkt. Ik durf hem echt niet los te laten met al die fazanten, hazen en reeën hier...
Kim_S schreef:Naar manlief luistert hij voorbeeldig![]()
Ik ben die vrouw die op zaterdag ineens naar het bos wil