Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door jasmijn
koekje schreef:Ohh, wat een bos haar. Ik blijf het spectaculair vinden :biggrin2:
Zie ik het nou goed dat ze ook al wat meer vlees op de botjes krijgt?
Ja dat haar is echt zo bijzonder dik en veel, heeft ze echt van ons bijde geeerft.
Ze begint inderdaad wel wat voller te worden, vooral aan haar beentjes is dat goed te zien.
pearlsofpassion schreef:Wauw, ik vind het zo bijzonder dat ze zoveel ouder lijkt dan Vincent terwijl het maar 5 dagen is...
En wss weegt ze een stuk minder... ::)
Hoeveel weegd Vincent dan?
Vorige week was elza net over de 4 kilo gekomen, 4080 om precies te zijn. :biggrin2:
Door pearlsofpassion
Vandaag 5kg780. ::)
En 60cm.

Hij is wel vrijwel kaal en wss in combinatie met het iets zwaarder zijn, zal wel zijn waarom hij jonger lijkt. Maar Elza kijkt wel steeds bijzonder wijs en is blijkbaar ook veeeel vrolijker dan Vincent. Dat scheelt ook natuurlijk.
Door jasmijn
Zo zeg lekker vent die van jou, Elza is nog maar net 54,8 centimeter.

Ze is zeker een blije baby echt heel leuk, ze ligt echt constant te lachen.

Net was ze even boos op me omdat ik zo dom was om niet te snappen dat ze naar bed wou en dan aan mijn linker tiet wou en niet de rechter >:( ::)
Heeft ze eindelijk wat ze wil gaat ze lachend liggen drinken :smitten: :smitten: :smitten: :smitten: :smitten:

En nu slaapt ze want dat was eigenlijk wat ze wou en boven slaapt ze het beste, dus ik lig regelmatig met haar op bed want slapen zonder mama is echt niet te doen hoor ::) :biggrin2:

Ze is zo'n heerlijk kind die nu al echt weet wat ze wil, ik geniet er zo van :smitten: :smitten:

Nog even mijn foto van de dag:
Samen spelen
Afbeelding
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door