Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kaela
Siberienne schreef:Aaaah mooie man. Mooie halsband ook. Mag ik vragen waar je die vandaan hebt?
Die hebben we laten maken, bij May Linn van het forum hier, ik meen dat de site iets met Sylka was.
Door jasmijn
Kim_S schreef:Leuk kussen ook :biggrin2: :P

Wat een schatje is het Jasmijn!
Ja hè, gekregen van een heel aardig mens :biggrin2:
Ben er zo wat mee vergroeit want wat is dat ding handig zeg :biggrin2:

En ja ze is echt een engeltje :smitten:
Door Spikkelneus
Afgelopen weekend is een van mijn oude caviaatjes overleden en toen had ik er nog maar 1. Dat kan natuurlijk niet, een cavia alleen. Dus een ritje naar de opvang gemaakt en ik heb er een man en een vrouw bij gehaald. Ze zijn nog superbang, dus goede foto´s is nog niet mogelijk, maar dit zijn ze. De beer is die langharige grijze en het zeugje de rode. Nou nog twee namen verzinnen....

Afbeelding
Door Siberienne
Aaaaah spikkelende wat een lieve 'toeters'. De grijze doet me bijna denken aan een Yak. :) :)

Afbeelding

Ik moest mee buiten blijven spelen geloof ik. Maar ik kreeg koude vingers :biggrin2:

Echt he, mijn mandhangers komen ineens niet meer binnen bij vorst en zorgen zelf wel voor sneeuw dan!
Door Siberienne
koekje schreef:Caviaatjes :smitten:

Mannetje Sorbo en het meisje Ajax-Bloemenfestijn.

Nah om hem meteen een zwabber te noemen... ook niet lief ;) ;) ;)

Ik denk gezien de coupe soleil dat het Gordon moet worden :) ;) ;)
Door Spikkelneus
Dankjulliewel voor de suggesties, maar het meisje wordt Pippi (want een roodharig meisje) en het mannetje wordt Luca (geen reden, gewoon omdat ik dacht het bij hem past)
Door jasmijn
Ja een boxer staat ook nog op mijn verlang lijstje, zijn zulke mooie en leuke honden.

Zeker die van jou is echt heel erg mooi met zijn donkere kleur :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door