Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door -Annemarie-
Afbeelding

Voorspoelen..........  :biggrin2:

De baas heeft eend verdeeld; filet en poten voor onszelf. Die gaan vanavond op de bbq.
Karkas, nek, vleugels voor Moyra.
Gedeelte vel/vet ligt in de Aga om uit te bakken. Doen we zo af en toe een aardappeltje gebakken in eendenvet.  ;)
Door Kim_S
-Annemarie- schreef: Ja, klopt. Maar ik vind plukken echt een trutklus.  :-[ :D 
Wacht idd nog even een paar maanden, dan is het in één keer gefixed.  :)
Als ze me niet opeet (:biggrin2:) wil ik haar best voor je plukken hoor  :)
Moet je wel een paar uur tijd hebben  ;D
Door Shanti en co
Wat zijn ze al groot!  :-*

Eergister heb ik 's avond wat foto's gemaakt en deze vond ik wel leuk gelukt.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En vanochtend was Shanti weer lekker aan het spelen met een stok.
Afbeelding
Door -Annemarie-
Leuke foto's weer!  :)

Kim_S schreef: Als ze me niet opeet (:biggrin2:) wil ik haar best voor je plukken hoor  :)
Moet je wel een paar uur tijd hebben  ;D
Zal zorgen dat ze goed gegeten heeft, van tevoren.  ;D
Dankjewel, dat is lief aangeboden!  :-*  Dan wel voor het plukkerstarief hoor, en dan krijg je er gratis een paar uur geklets van mij bij.  :biggrin2:
Ik ga het toch nog weer zelf proberen, moet mezelf gewoon een schop geven.
Het is wel makkelijk om het iemand anders te laten doen, maar ik breng haar helemaal niet graag weg. Naar jou wel, natuurlijk.  :)

Ik mag er van mijzelf niet meer aanzitten tot na de jaarwisseling, dan is alles waarschijnlijk los genoeg om in één keer flink door te plukken.
Had nu om de 4 maanden gestript, maar denk dat 2x per jaar alles eraf toch handiger is.
Door M@rina
Riek schreef: Mijn foto van de dag (tot nog toe  :smitten: )

Afbeelding
Owwww wat liefffff Heb ik helemaal gemist dat dametje (Charlotte neem ik aan) zwanger was...
Door Kim_S
Hele leuke foto's!
-Annemarie- schreef: Leuke foto's weer!  :)

Zal zorgen dat ze goed gegeten heeft, van tevoren.  ;D
Dankjewel, dat is lief aangeboden!  :-*  Dan wel voor het plukkerstarief hoor, en dan krijg je er gratis een paar uur geklets van mij bij.  :biggrin2:
Ik ga het toch nog weer zelf proberen, moet mezelf gewoon een schop geven.
Het is wel makkelijk om het iemand anders te laten doen, maar ik breng haar helemaal niet graag weg. Naar jou wel, natuurlijk.  :)

Ik mag er van mijzelf niet meer aanzitten tot na de jaarwisseling, dan is alles waarschijnlijk los genoeg om in één keer flink door te plukken.
Had nu om de 4 maanden gestript, maar denk dat 2x per jaar alles eraf toch handiger is.
Ik hoop tegen die tijd weer een auto (en baan) te hebben, doe ik gewoon een huisbezoek, hoef je haar niet weg te brengen  :biggrin2: En gratis geklets krijg je van mij ook hoor!  :P
Maar ik snap dat je haar niet graag wegbrengt. Ik ken een aantal fijne trimsters, maar ook een aantal heule vreselijke  :-X
Stripvacht is mooier (constanter), maar wel meer werk. Vandaar ook dat ik ons Maxje gewoon pluk, hij heeft een moeilijke vacht, het kost me uren, en het is voor beide partijen beter als dat niet zo vaak hoeft  ::) Hij is ook al 14 dus hoe korter het duurt hoe beter het is. Ik verspreid het soms over de week. Eerst 1 kant, volgende dag de andere kant, dan de poten, de staart, de kop, en nog een beetje fine-tunen. Zo blijft het leuk  ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door