Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door - pien -
Siberienne schreef:ze is een dotje!

(en wat grappig, jij ziet er heel anders uit dan ik dacht. Ha, je kunt wel zien van wie ze de looks heeft! ;) ;) )
Ik had ook een ander idee van jou :biggrin2: Erg leuk om jullie samen op de foto's te zien :-*
Elza is prachtig :smitten:
Door Aprilsnow
jasmijn schreef:Aangezien ik nu een nieuwe telefoon heb kan ik eindelijk weer foto's maken dus geniet ;)

Klaar voor vertrek om naar de bieb te gaan :biggrin2:

Afbeelding

Afbeelding

En hier is ze inslaap gevallen na het voeden, wat is ze lief hè :smitten:
Afbeelding

Mijn kleine engeltje :smitten:
Afbeelding

Dat slapen vind ik eigenlijk ook wel een goed idee ;)
Leuk!!! Wat heeft ze grote ogen :coolsmiley:
Door Tanna
-Annemarie- schreef:Afbeelding

Maar goed dat ik geen bruine hond heb. :biggrin2:

Het bos is echt geweldig mooi nu. :)
Als George er was geweest had je dat dan ook niet gezien!
We wandelen regelmatig met Hunter, die zwart-wit is. Zijn vrouw keek ooit achterom om te zien waar de honden bleven en zei toen : Ik zie alleen Hunter nog maar! George stond gewoon naast hem......... ;D
Door Tanna
jasmijn schreef:Aangezien ik nu een nieuwe telefoon heb kan ik eindelijk weer foto's maken dus geniet ;)

Klaar voor vertrek om naar de bieb te gaan :biggrin2:

Afbeelding

Afbeelding

En hier is ze inslaap gevallen na het voeden, wat is ze lief hè :smitten:
Afbeelding

Mijn kleine engeltje :smitten:
Afbeelding

Dat slapen vind ik eigenlijk ook wel een goed idee ;)
Wat een liefje!
Door src_esther
Huh? paddestoelen met schimmel? maar bij betere inspectie lijkt het alsof het gras kleurstof heeft afgegeven.
Afbeelding

Al dat hemelwater is nog altijd niet uit de bermen weggetrokken. Het is echt geen sloot, die zit daar namelijk een meter of 5 naast. ((Beetje heel erg wazige foto, maar moest op grote afstand heel snel actie ondernemen, de eenden vonden het een beetje te spannend.))
Afbeelding

Ko had een bal gevonden en die moest natuurlijk voor de zoveelste keer mee bij het wandelen.
Afbeelding

Zon gaat onder in de mist.
Afbeelding
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door