Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door src_esther
Kaela schreef:Brrrrrr koud vanmorgen. Even checken of het wel echt mijn baasje is onder al die kleren!

Afbeelding
Ah, wat een schat.

Ik zag Ko gisterenavond/nacht ook een paar keer naar me kijken: "Ben jij echt wie ik denk dat je bent?".
Door Kaela
smulpaap schreef:Haaha wat een lieve foto :-* :-*
Zo grappig, dat zei Lil op facebook ook al. Niets is minder waar ;D . Hij was vet pissig dat ie niet rennen en vliegen (of althans dat wat er tegenwoordig voor door moet gaan) mocht en dit was echt een "Baas, wees eens niet zo mateloos irritant met je stilstaan en poseren" por ;D

Maar het ziet er wel lief uit he, mijn puppie!
Door Lizetta
Siberienne schreef:Afbeelding

@pearlsofpassion; Huskies..., zijn soms net katten. Alleen willen ze dat zelf totaal niet weten ::) :biggrin2:
Zo ligt Sverre ook. en dan niet soms, maar het liefst de hele dag. Hij geeft ook kopjes of gaat maaien met z'n pootje als je stopt met kriebelen.
Stiekem heeft hij ergens kattenvoorouders ofzo...
Door smulpaap
Spikkelneus schreef:Na een wandeling in de regen moet je je zus een beetje helpen om haar oren weer droog te krijgen!

Afbeelding
ja , als het personeel niets doet :biggrin2: dan is het maar weer goed dat je nog een maatje hebt die je wel helpt
Door jasmijn
Aangezien ik nu een nieuwe telefoon heb kan ik eindelijk weer foto's maken dus geniet ;)

Klaar voor vertrek om naar de bieb te gaan :biggrin2:

Afbeelding

Afbeelding

En hier is ze inslaap gevallen na het voeden, wat is ze lief hè :smitten:
Afbeelding

Mijn kleine engeltje :smitten:
Afbeelding

Dat slapen vind ik eigenlijk ook wel een goed idee ;)
Door Siberienne
jasmijn schreef:Aangezien ik nu een nieuwe telefoon heb kan ik eindelijk weer foto's maken dus geniet ;)

Klaar voor vertrek om naar de bieb te gaan :biggrin2:

Afbeelding

Afbeelding

En hier is ze inslaap gevallen na het voeden, wat is ze lief hè :smitten:
Afbeelding

Mijn kleine engeltje :smitten:
Afbeelding

Dat slapen vind ik eigenlijk ook wel een goed idee ;)
ze is een dotje!

(en wat grappig, jij ziet er heel anders uit dan ik dacht. Ha, je kunt wel zien van wie ze de looks heeft! ;) ;) )
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door