Dinky die mij gezellig in het zonnetje gezelschap houdt bij de laptop

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Maxi's 3-tal schreef: Charlie en ik waren gisteren mee geweest naar een trimmers workshop. Charlie als slachtoffer.![]()
Al vond hij het maar wat gezellig, heerlijk spelen tussendoor met andere poedels. Hij had zijn nieuwe maatje daar helemaal gevonden, een grote zwarte poedel reu. Zo leuk om te zien hoe ze dezelfde manier van spelen hadden samen.
Vandaag even een foto van de mooie knul gemaakt maar zoals jullie misschien wel zien wilde hij liever weer zo gauw mogelijk gaan rennen.![]()
Nu hem weer zo gauw mogelijk vies zien te krijgen, want over een maand mag hij weer.![]()
Kim_S schreef: Hee, Charlie heeft extensions!Leuk dat je het ziet! Was voor de grap, maar het staat wel koddig, kleuren passen leuk bij zijn halsband.
Cool 8)
Pauline schreef: Zou Joep ooit geen baggerbeer meer zijn??Geweldig! Die Joep toch, hij blijft een heerlijke hond!
Het is Joris die op de achtergrond keurig schoon zit te wezen.....![]()
Maxi's 3-tal schreef: Leuk dat je het ziet! Was voor de grap, maar het staat wel koddig, kleuren passen leuk bij zijn halsband.Heb ze ooit (in een grijs verleden) eens zelf gezet bij een grote poedel, dus het valt me meteen op
Nee, ik heb hem niet zelf getrimd, helaas lukt me dat niet meer, masr vond het leuk om als toeschouwer mee te mogen.
Kim_S schreef: Heb ze ooit (in een grijs verleden) eens zelf gezet bij een grote poedel, dus het valt me meteen opOh wat grappig!![]()
Maxi's 3-tal schreef: Oh wat grappig!Ja hè. Qua theorie mag ik me hondentrimster noemen. Qua praktijk helaas niet, mijn rug hield de stage niet lang genoeg vol, dus ik had niet genoeg uren om examen te mogen doen.