Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door joel
Maxi's 3-tal schreef: Charlie en ik waren gisteren mee geweest naar een trimmers workshop. Charlie als slachtoffer. :biggrin2:
Al vond hij het maar wat gezellig, heerlijk spelen tussendoor met andere poedels. Hij had zijn nieuwe maatje daar helemaal gevonden, een grote zwarte poedel reu. Zo leuk om te zien hoe ze dezelfde manier van spelen hadden samen.

Vandaag even een foto van de mooie knul gemaakt maar zoals jullie misschien wel zien wilde hij liever weer zo gauw mogelijk gaan rennen.  :biggrin2:

Afbeelding

Nu hem weer zo gauw mogelijk vies zien te krijgen, want over een maand mag hij weer. :biggrin2:

heb je hem zelf getrimt? Hij zie er weer uit om door een ringetje te halen ;-)
Door Charlie Angel
Kim_S schreef: Hee, Charlie heeft extensions!  :biggrin2:
Cool  8)
Leuk dat je het ziet! Was voor de grap, maar het staat wel koddig, kleuren passen leuk bij zijn halsband. :biggrin2:

Nee, ik heb hem niet zelf getrimd, helaas lukt me dat niet meer, masr vond het leuk om als toeschouwer mee te mogen.
Door Charlie Angel
Pauline schreef: Zou Joep ooit geen baggerbeer meer zijn??  :biggrin2:

Afbeelding

Het is Joris die op de achtergrond keurig schoon zit te wezen..... :-*
Geweldig!  Die Joep toch, hij blijft een heerlijke hond! :-*
Door Kim_S
Maxi's 3-tal schreef: Leuk dat je het ziet! Was voor de grap, maar het staat wel koddig, kleuren passen leuk bij zijn halsband. :biggrin2:

Nee, ik heb hem niet zelf getrimd, helaas lukt me dat niet meer, masr vond het leuk om als toeschouwer mee te mogen.
Heb ze ooit (in een grijs verleden) eens zelf gezet bij een grote poedel, dus het valt me meteen op  ;)
Door Kim_S
Maxi's 3-tal schreef: Oh wat grappig!
Ja hè. Qua theorie mag ik me hondentrimster noemen. Qua praktijk helaas niet, mijn rug hield de stage niet lang genoeg vol, dus ik had niet genoeg uren om examen te mogen doen.
Maar ons Maxje pluk ik in ieder geval sindsdien lekker selluf  8)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door