Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Pauline
Ons plaatje na zijn bezoek aan onze geweldige fysiotherapeute. Reden is minder leuk... Joris heeft een hele pijnlijke nek, gelukkig heeft ze die weer wat kunnen mobiliseren, maar we blijven voorlopig toch de gang naar de fysio maken.

Afbeelding
Door Hope
Kaio schreef:Ben mijn vakantie foto's uit aan het zoeken, kom ik tussen de duizende honden foto's ::) deze tegen,Fozzy doet aan photobomben :biggrin2: :
Afbeelding
:biggrin2:
Wat een fantastische foto!
Door Hope
hannabelgje schreef:Dat is in Budel bij de zandafgraving. Je kunt er zalig wandelen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk

Ooh dat is misschien wel leuk om een keer naartoe te gaan met die waterrat van ons. Bedankt!
Door Aprilsnow
Kaio schreef:Ben mijn vakantie foto's uit aan het zoeken, kom ik tussen de duizende honden foto's ::) deze tegen,Fozzy doet aan photobomben :biggrin2: :
Afbeelding
Waarom krijg ik nu ineens de tune van The Phantom of the opera in mijn hoofd??
Door Kaio
Aprilsnow schreef:Waarom krijg ik nu ineens de tune van The Phantom of the opera in mijn hoofd??
Phantom of the beach :biggrin2: Hij loopt de helft van de tijd met een helft gepannekoekeerd rond ;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door