Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Pauline
Geen foto, maar een kort filmpje.... Joep was vanavond de ster in de aquatrainer tijdens de opening van de dierenkliniek in Oldenzaal. Tja.... en als je bewonderd wordt en veel aandacht krijgt, moet je je beste beentje voorzetten. En als je dat dan hebt gedaan en je komt thuis....  :smitten: :smitten: :smitten:

Door Kaela
Even uitwaaien bij het Lauwersmeer. Meneer K is wandelen en wij hebben even genoten van een stukje aan de flex. Na een kwartier was het genoeg, maar het was wel heel fijn. Even eruit, even een ander stukje. Oscar had wel veel verder gewild, maar nu ligt hij heel tevreden te snurken, dus hij heeft toch wel genoten denk ik!

Afbeelding
Door Fenixjuh
Vandaag een nieuwe mijlpaal bereikt.. Jacy heeft een tijdje verlatingsangst gehad, toch doorgezet en vandaag na een lange dag (ongeveer al de 5e sinds eind augustus  :D  :crazy2: ) komt Jacy sjokkend en uitgebreid geeuwend zijn bench uit:

'Moet ik echt nu al opstaan?'
Afbeelding

Wel weer happy zo gauw we buiten zijn :smitten:
Afbeelding
Door joel
Fenixjuh schreef: Vandaag een nieuwe mijlpaal bereikt.. Jacy heeft een tijdje verlatingsangst gehad, toch doorgezet en vandaag na een lange dag (ongeveer al de 5e sinds eind augustus  :D  :crazy2: ) komt Jacy sjokkend en uitgebreid geeuwend zijn bench uit:

'Moet ik echt nu al opstaan?'
Afbeelding
wat goed!! fijn dat je dan ook zelf weer geruster weg kan.....
En hoe ze naar je kijkt  :smitten:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door