Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door constance.blokzijl
- pien - schreef:Oh, wat mooi!
Ja he! Hij is wat groter gemaakt dan ik in eerste instantie had gezien, anders was hij zo ielig bij de pootjes, zo past dit er mooi bij!
Het staat (voor mij) voor dingen loslaten, als je iets vast houd blijft het zoals het is (de paardebloem zelf) maar als je loslaat (de zaadjes) kan het de ruimte krijgen om zelfs iets anders te worden (de vogels) en dus dat soms iets heel anders te doen helemaal niet erg is....
Door Siberienne
- pien - schreef:'The subtle art...' of 'Life-Changing Magic of Not Giving a F**K'?
Ik denk de eerste. Misschien is die ander ook wat voor jou :biggrin2:
Beterschap :-*

Ik ben 'Het boek van Soof' aan het lezen van Sylvia Witteman. En ik rol regelmatig echt hikkend van de lach bijna van de bank af...
Ook heerlijk ;D ;D ;D
Nee, deze: https://www.goodreads.com/book/show/246 ... ing-a-fuck

Kende die anderen nog niet, ga kijken! Thanx
Door Fenixjuh
Vanmorgen met Jacy gelopen, ik dacht, ik ga eens de andere kant op om een heeeeeeele grote wandeling te maken tussen de weilanden.. Zag ik ineens een 'klompenpad'. Mijn kleine rondje van een halfuur is nu dus uitgebreid met een leuke groenstrook tussen 2 weilanden bossen maïs door :)
Minpuntje: Hele grote ronde hebben we dus niet gedaan, maar dat zorgt dat ik wel lekker energie over heb voor andere dingen :)
Door hannabelgje
Ik ging bij mijn ouders de Zoë ophalen en zag dat de poort open stond terwijl ook de achterdeur open stond zodat Zoë fijn naar buiten kon. Met een hond als Zoë ben je dan heeeeel blij dat ze er nog is en niet plat op straat ligt pfffff. Wat een geluk dat ze niet de poort uit gelopen is.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Door Siberienne
constance.blokzijl schreef:Ja he! Hij is wat groter gemaakt dan ik in eerste instantie had gezien, anders was hij zo ielig bij de pootjes, zo past dit er mooi bij!
Het staat (voor mij) voor dingen loslaten, als je iets vast houd blijft het zoals het is (de paardebloem zelf) maar als je loslaat (de zaadjes) kan het de ruimte krijgen om zelfs iets anders te worden (de vogels) en dus dat soms iets heel anders te doen helemaal niet erg is....
Mooi en mooie symboliek!
Door Kaela
Ik heb het creditcard probleem helemaal selluf opgelost en ben nu mijn aankoop aan het downloaden. Me happy!

En dan heb ik ook nog eens vanmiddag 2,5 uur als een blok liggen slapen en ga ik zo uit eten met een lief dinnetje. Heerlijk!
Door hannabelgje
Ik reed langs een wei waar een koe met haar kalf aan het spelen was. Nog nooit eerder gezien en het was fantastisch om naar te kijken.

Door Kaela
En dan van dat lieve dinnetje gewoon een macrolens cadeau krijgen :o . Zij heeft een 100mm gekocht en ik had al eens gezegd dat 50 mm dan over te willen nemen en nu heb ik hem gewoon cadeau gekregen. Ik ben he-le-maal flabbergasted!
Door hannabelgje
Vandaag mag ik met een paar collega's vrijwilligerswerk gaan doen bij het prehistorisch dorp in Eindhoven. Super veel zin in! Lekker mijn oude kloffie aan vandaag.

Door jasmijn
O wat leuk hannabelgje, ik heb daar ook nog een tijd als vrijwilliger gewerkt toen ik puber was :cool:

Bereid je wel voor om als door gerookte paling thuis te komen, die hout vuurtje gaan altijd goed in je kleren zitten :biggrin2:

Veel plezier, het is echt een toffe plek.
Ben benieuwd hoe het er nu uit ziet
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door