Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
jasmijn schreef:Wat een mooie koeien kontJa geweldig he? We mochten er nog een heel stuk van genieten
jasmijn schreef:Heb je nog iemand gebeld om te zorgen dat ze weer terug in de wei kwam?Ja, de boer woont naast de wei, uiteindelijk konden we madame passeren omdat ze half het erf op liep. En ben ik maar even aan de deur gaan kloppen om de boer te waarschuwen. Was wel blij dat ik Shadow bij me had; die is net wat relaxter dan Spot in dit soort situaties
joel schreef:Het was de eerste keer dat ze daar was, dus ze was wat onzeker (zie lage houding foto). Maar er zijn geen ´enge´ dingen gebeurd, dus ik denk wel een positieve ervaring ook voor haar. Ze heeft helemaal niet gesnuffeld, maar dat zal ze de volgende keer waarschijnlijk wel doen, als het hele nieuwe er af is.
En Nuria lekker mee wandelen! Ze kijkt wel ontspannen, hoe vond ze het daar?
Spikkelneus schreef:Het was de eerste keer dat ze daar was, dus ze was wat onzeker (zie lage houding foto). Maar er zijn geen ´enge´ dingen gebeurd, dus ik denk wel een positieve ervaring ook voor haar. Ze heeft helemaal niet gesnuffeld, maar dat zal ze de volgende keer waarschijnlijk wel doen, als het hele nieuwe er af is.Kleine stapjes, maar wat fijn dat het nu zo gaat! Met veel geduld en het vertrouwen in jullie dat groeit komt ze er wel!