Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Siberienne
jasmijn schreef:Wat een mooie koeien kont :biggrin2:
Ja geweldig he? We mochten er nog een heel stuk van genieten ;D voor mevrouw uiteindelijk besloot aan de kant te gaan...
Door Siberienne
jasmijn schreef:Heb je nog iemand gebeld om te zorgen dat ze weer terug in de wei kwam?
Ja, de boer woont naast de wei, uiteindelijk konden we madame passeren omdat ze half het erf op liep. En ben ik maar even aan de deur gaan kloppen om de boer te waarschuwen. Was wel blij dat ik Shadow bij me had; die is net wat relaxter dan Spot in dit soort situaties ;D ;D
Door Spikkelneus
Ze zitten er allebei nogal charmant bij ;D

Nelly de fotobomber en haar kleine sidekick Marlon
(sorry, ik weet dat het een honden- en kattenforum is, maar ik vind deze ook zo leuk)

Afbeelding
Afbeelding
Door Kaela
Nijntjes mogen ook hoor Spikkelneus, we zitten hier in de bar! En ik vind ze reuze leuk om te zien, wat een schatjes!

Vandaag een lange dag onderweg voor Oscar opgeleukt met een fijne wandeling. Hij was er erg content mee!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Door Spikkelneus
joel schreef:
En Nuria lekker mee wandelen! Ze kijkt wel ontspannen, hoe vond ze het daar?
Het was de eerste keer dat ze daar was, dus ze was wat onzeker (zie lage houding foto). Maar er zijn geen ´enge´ dingen gebeurd, dus ik denk wel een positieve ervaring ook voor haar. Ze heeft helemaal niet gesnuffeld, maar dat zal ze de volgende keer waarschijnlijk wel doen, als het hele nieuwe er af is.

Afbeelding
Door joel
Spikkelneus schreef:Het was de eerste keer dat ze daar was, dus ze was wat onzeker (zie lage houding foto). Maar er zijn geen ´enge´ dingen gebeurd, dus ik denk wel een positieve ervaring ook voor haar. Ze heeft helemaal niet gesnuffeld, maar dat zal ze de volgende keer waarschijnlijk wel doen, als het hele nieuwe er af is.

Afbeelding
Kleine stapjes, maar wat fijn dat het nu zo gaat! Met veel geduld en het vertrouwen in jullie dat groeit komt ze er wel!

(Qadir komt ook uit erbarmelijke omstandigheden en is nog steeds wel angstig voor bepaalde dingen,(voorbijrijdende bussen, plastic dat wappert end. Maar vergeleken met hoe hij bij ons kwam is hij zooooo gegroeid!)
Komt vast goed met jullie mooie Nuria!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door