Maxi's 3-tal schreef: Lieve Anne, jij gaat vast en zeker heel oud worden, maar voorlopig ben je nog een jonge godin.Kijk, daar kan ik wat mee!![]()

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Maxi's 3-tal schreef: Lieve Anne, jij gaat vast en zeker heel oud worden, maar voorlopig ben je nog een jonge godin.Kijk, daar kan ik wat mee!![]()
eelke schreef: Ahhh stik haalbare offerte ontvangen! Morgen komt een andere meneer voor een offerte en dan kiezen maarSpannend!!
Ik ga dit weekend een houthok bouwen denk ik 8) 8)
Borke schreef: Oh Eelke, wat een schatje van een kacheltje!Mocht dat het geval zijn, koop dan een reciprozaag
Is hij alleen wel diep genoeg?
In de tuin hadden we een schattig kacheltje wat niet zo diep was.
Brandde fantastisch, maar was veel werk bij het zagen van het hout, het moest allemaal zo klein worden gezaagd.
Dat word je snel zat namelijk![]()
Mini's 3-tal schreef: Mocht dat het geval zijn, koop dan een reciprozaagJaaa want dat is meteen ook handig voor grote blokken vlees en vleesbot enzoLange houtzaag erin en gaan met de banaan. Houtsnippers opvangen, daar kan jevt vuurtje makkelijk mee starten.
eelke schreef: Hoe lang moet je wachten op een offerte? Nog niks gehoord van de man die hier donderdag ochtend was...Ik wacht altijd een week. Dan bel ik er nog eens achteraan en anders hebben ze gewoon pech.